سامسونگ دو گوشی ارزان قیمت عرضه می کند

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۶ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

راهنماتو- اخیراً دو گوشی گلکسی A04 Core و گلکسی M04 سامسونگ در وب‌سایت دفتر استاندارد هند (BIS) ظاهر شده‌اند که نشان از عرضه قریب‌الوقوع آنها دارد. گفته می شود گلکسی A04 Core احتمالاً نسخه‌ای از گلکسی A04 خواهد بود که چند روز پیش رونمایی شد اما انتظار می رود گلکسی M04 یک گوشی هوشمند پایه جدید باشد.

طبق گزارش جدید وبسایت MySmartPrice، دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ با نام‌های Galaxy A04 Core و Galaxy M04 که در وب‌سایت BIS مشاهده شده‌اند، به ترتیب با شماره مدل SM-A042F/DS و SM-M045F/DS عرضه می شوند. طبق معمول، لیست BIS هیچ مشخصاتی از این گوشی های هوشمند آینده را فاش نکرده اما قطعاً زمان عرضه آنها دور نخواهد بود.

همانطور که گفته شد، Galaxy A04 Core احتمالا نسخه مقرون به صرفه تری از Galaxy A04 است که اخیراً عرضه شد. برای مقایسه، گلکسی A04 دارای یک پنل ال سی دی 6.5 اینچی با بریدگی Infinity-V است که از وضوح اچ دی پلاس پشتیبانی می کند.

این دستگاه دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو است، در حالی که در پشت دارای یک تنظیم دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این گوشی بر روی سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری One UI Core 4.1 در بالا اجرا می شود. گلکسی A04 دارای یک پردازنده هشت هسته ای است که به نظر می رسد Exynos 850 باشد. این دستگاه تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد.

اگر در مورد گلکسی M04 صحبت کنیم، انتظار می‌رود که یک گوشی هوشمند سطح پایه از سری M با مشخصات مناسب و باتری بزرگ باشد. جزئیات در مورد هر دو دستگاه هنوز بسیار ناچیز است و شرکت هنوز جزئیاتی را در این خصوص تأیید نکرده است. امیدواریم در روزهای آینده با جزئیات بیشتری در مورد آنها آشنا شویم.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها