Motorola Razr 2022؛ اولین گوشی تاشو 144 هرتزی جهان

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- طبق اخبار منتشر شده، شرکت موتورولا قصد دارد تا گوشی Motorola Razr 2022 در ماه میلادی جاری (آگوست) روانه بازار کند. طبق شایعات قبلی ما می دانیم که این گوشی تاشو از مشخصات قابل توجهی برخوردار خواهد بود اما اکنون مشخص شده است که این دستگاه اولین گوشی تاشو مجهز به نمایشگر 144 هرتزی جهان خواهد بود.

پیش از این اعلام شده بود که Motorola Razr 2022 در تاریخ 14 آگوست (23 مردادماه) معرفی خواهد شد و موتورولا حتی از قاب های محافظ آن نیز در پورتال چینی خود رونمایی کرده بود. این صفحه نگهدارنده جزئیات خیره کننده ای از گوشی تاشو جدید موتورولا ارائه می دهد که به نظر می رسد رقابت جذابی را با سری Galaxy Z Flip سامسونگ رقم بزند.

طبق اطلاعات افشا شده Motorola Razr 2022 از صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با نرخ رفرش نمایشگر 144 هرتز بهره می برد که همین نرخ به‌روزرسانی بالای Razr 2022 می‌تواند آن را از Galaxy Z Flip4 سامسونگ پیش بیندازد. این گوشی موتورولا برای مطابقت با نرخ به‌روزرسانی بالای خود، از تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8+ نسل 1 بهره می‌برد.

علاوه بر موارد فوق، صفحه نمایش این گوشی هوشمند قابلیت هایی همچون شاخص رنگی 10 بیتی، HDR 20+، کاهش نور DC و پشتیبانی عالی از مراقبت از چشم را ارائه می دهد. جزئیات این گزارش همچنین نشان می دهد که Razr 2022 از نظر قابلیت های نمایشگر به طور کامل با موتورولا اج 30 پرو مطابقت دارد.

این مشخصات افشا شده از گوشی Motorola Razr 2022 کاملاً آن را به یک دستگاه چشمگیر و پرچمدار بدل می کند، به نحوی که می توان آن را یک رقیب جدی و سرسخت برای برخی از مدل های پیشرو فعلی و آینده در این بخش از جمله Galaxy Flip3، Galaxy Flip4 و Moto X30 Pro قلمداد کرد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها