شیائومی گوشی تاشو MIX Fold 2 را 20 مرداد معرفی می کند

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.3 دقیقه

راهنماتو- طبق برنامه ریزی قبلی، لی جون، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت شیائومی قرار است در تاریخ 11 آگوست (20 مردادماه) در طی یک سخنرانی پیشرفت های این شرکت را با رسانه ها به اشتراک بگذارد. امروز، این شرکت تایید کرد که چندین محصول مانند گوشی تاشو Xiaomi MIX Fold 2، Xiaomi Pad 5 Pro 12.4 و Earbuds Xiaomi Buds 4 Pro TWS در همان رویداد معرفی خواهند شد.

این محصولات قرار است در ساعت 19 به وقت محلی، به طور رسمی معرفی شوند و حتی گفته می شود که این غول فناوری چینی حتی قصد دارد اولین خودروی الکتریکی خود را نیز در همین رویداد به نمایش بگذارد هرچند که خود شرکت هنوز موضع گیری رسمی در این زمینه نداشته است. با این همه، شاید مهمترین محصول در فهرست رسمی اعلام شده گوشی تاشو Xiaomi MIX Fold 2 باشد که ما مدتهاست خبرها و شایعات مختلفی درباره آن می شنویم. این دستگاه قرار است شاخص ترین گوشی تاشو این برند باشد اما هنوز هیچگونه مشخصات رسمی از جناب این شرکت تاکنون درباره این گوشی منتشر نشده است، بنابراین به نظر می رسد تا پیش از رونمایی رسمی در دو روز دیگر تنها می توانیم به شایعات اتکا کنیم.

مشخصات گوشی تاشو Xiaomi MIX Fold 2

انتظار می رود شیائومی MIX Fold 2 با صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED E5 سامسونگ با نسبت تصویر 21:9، وضوح 2520 در 1080 پیکسل و نرخ تجدید 120 هرتز وارد بازار شود. در قسمت داخلی، این دستگاه به یک نمایشگر تاشو 8 اینچی Eco² AMOLED سامسونگ با فناوری LTPO مجهز خواهد شد. همچنین گفته می شود هر دو نمایشگر از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کنند.

بر اساس شایعات احتمالاً تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Plus Gen 1 قدرت MIX Fold 2 را تامین می کند. گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این گوشی تاشو شیائومی همان دستگاهی باشد که اخیراً در وبسایت های گواهینامه TENAA و C3 با شماره مدل 22061218C مشاهده شده بود، زیاد است. اگر این گمانه زنی ها درست باشد ما می دانیم که فهرست TENAA این دستگاه را در پیکربندی های 12 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم به همراه 1 ترابایت فضای ذخیره سازی، معرفی کرده است.

سیستم پشتی MIX Fold 2 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با پشتیبانی از OIS خواهد بود که با دوربین 13 مگاپیکسلی OmniVision OV13B فوق عریض و دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابر پشتیبانی می شود. گفته می شود این دوربین ها با تراشه پردازش تصویر Surge C1 همراه خواهند بود. پوستر رسمی دستگاه همچنین تأیید می کند که MIX Fold 2 بهینه سازی های عکاسی Lecia را ارائه می دهد. وبسایت گواهی 3C نیز نشان می دهد که Xiaomi MIX Fold 2 از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها