افشای مشخصات اولین تبلت ردمی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

راهنماتو- ردمی این روزها در حال آماده شدن برای عرضه اولین تبلت خود است. این تبلت که به طور آزمایشی Redmi Pad نامیده می شود،به زودی در چین راه اندازی خواهد شد. با این حال، گزارش جدیدی که توسط نشریه Pricebaba منتشر شده است، نشان می دهد که این تبلت در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

این نشریه در این گزارش انواع و قیمت نسخه جهانی Redmi Pad را نیز اعلام کرده است. به گزارش این نشریه، Redmi Pad در دو پیکربندی  3 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد اروپا خواهد شد. هر دو مدل بین 250 تا 350 یورو قیمت دارند و تنها در رنگ خاکستری عرضه می شوند.

این گزارش همچنین ادعا می کند که Redmi Pad در انواع 4G و 5G در دسترس خواهد بود. در اوایل این ماه رندری که در زیر مشاهده می کنید، از این تبلت منتشر شد. این تصویر نشان می دهد که تبلت Redmi Pad به بدنه ای فلزی مجهز شده است و یک دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در لبه های آن دیده می شود. به نظر می رسد که دستگاه شیائومی با شماره مدل 22081281AC  که ماه گذشته توسط مرجع 3C در چین تأیید شد، همان Redmi Pad است.

گزارش ها ادعا کرده اند که ردمی پد به چیپست جدید مدیاتک MT8781 مجهز شده که گفته می شود شباهت بسیار زیادی به چیپست هلیو G99 دارد. احتمالاً این تبلت به یک باتری 7800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی مجهز شده است. گفته می شود که Redmi Pad به یک صفحه نمایش 11.2 اینچی LCD با وضوح 2K مجهز شده است. همچنین به نظر می رسد پنل پشتی دستگاه به یک دوربین 8 مگاپیکسلی بدون فلاش LED مجهز شده باشد. انتظار می‌رود که این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 و MIUI Pad 13 عرضه شود.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها