اشتراک گذاری فایل ها بین دستگاه های اندرویدی آسان می شود

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راهنماتو- گوگل به تازگی مجموعه ای از ویژگی های جدیدی با هدف بهبود دسترسی، شخصی سازی و بهره وری در سیستم عامل اندروید معرفی کرده است. یکی از قابل توجه ترین تغییرات به Nearby Share مربوط می شود. این قابلیت که رقیب Google AirDrop اپل است، به زودی اشتراک گذاری فایل ها بین دستگاه های اندرویدی را آسان خواهد کرد.

اکنون می‌توانید به سادگی دستگاه‌های اندرویدی را که به حساب گوگل شما متصل هستند، از منوی اشتراک‌گذاری انتخاب کرده و سپس فایل‌ها را میان آنها به اشتراک بگذارید. در حال حاضر، قبل از ارسال فایل، گیرنده باید آن را بپذیرد

. بدیهی است که محدودیت هایی برای جلوگیری از ارسال یک فایل توسط شخص ناشناس بدون اجازه شما وجود دارد و فقط دستگاه هایی که به حساب گوگل شما متصل هستند، امکان به اشتراک گذاری فایل را خواهند داشت، حتی اگر صفحه نمایش خاموش باشد.

گوگل علاوه بر آسان‌تر کردن اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین دستگاه‌های خود، تغییرات عمده‌ای را نیز در برنامه Meet اعمال کرده است. اکنون کاربران اندروید این امکان را دارند که ویدئوهای یوتیوب را بطور گروهی تماشا کنند و یا برخی از بازی های کلاسیک مانند Uno یا Heads Up را با حداکثر 100 دوست خود بازی کنند.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها