تلویزیون هوشمند 65 اینچی شیائومی TV ES Pro با نمایشگر 120 هرتز معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.2 دقیقه

راهنماتو- شیائومی برای اولین بار در ماه می امسال از تلویزیون هوشمند 86 اینچی Mi TV ES Pro  رونمایی کرد.  این شرکت اکنون نسخه 65 اینچی این تلویزیون هوشمند را در بازار داخلی خود معرفی کرده است. این تلویزیون با قیمت اولیه 617 دلار برچسب گذاری شده است و اکنون با قیمت 574 دلار پیش فروش می شود.

TV ES Pro 65 اینچی مانند برادر بزرگتر خود، از نرخ رفرش 120 هرتز، حداکثر روشنایی 700 نیت و صدا و تصویر HDR پشتیبانی می کند. پنل این تلویزیون به نور پس‌زمینه پارتیشن 100 سطحی،  نور پس‌زمینه 4096 سطح، یک میلیارد رنگ، 94% طیف رنگی DCI-P3 و دقت رنگ ΔE≈2 پشتیبانی می‌کند. این ویژگی ها تلویزیون هوشمند جدید شیائومی را به رقیبی برای مانیتورهای حرفه‌ای تبدیل می کند.

یکی از تفاوت های تلویزیون هوشمند جدید شیائومی با نسخه 86 اینچی در استفاده از دو بلندگوی پرقدرت 12.5 واتی است.  این دستگاه از صدای 30 وات، طراحی 4/8 واحدی و دالبی ویژن پشتیبانی میکند.  این محصول به یک پردازنده چهار هسته ای A73 همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

تلویزیون جدید شیائومی سیستم عامل تلویزیون MIUI را اجرا می کند و از کنترل صوتی هوشمند XiaoAI، پخش صفحه نمایش اندروید، iOS، ویندوز، مک و دستیار تلویزیون شیائومی پشتیبانی می کند. این دستگاه به یک پورت HDMI 2.1، دو HDMI 2.0، دو USB، یک ورودی AV، S/PDIF، آنتن و رابط کابل شبکه مجهز شده است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها