گوشی ارزان قیمت ویوو Y22 رسماً در هند معرفی شد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- شرکت ویوو روز گذشته و در سکوت کامل خبری، گوشی ارزان قیمت Vivo Y22 را در کشور هند عرضه کرد. این گوشی در اصل جایگزین Y21 خواهد شد که سال گذشته به بازار راه یافت اما مشخصات موجود در نسخه جدید نشان می دهد که به روز رسانی های قابل توجهی در این دستگاه رخ داده است. پس بیایید نگاهی به مشخصات Vivo Y22 بیندازیم تا بیشتر با این تلفن همراه آشنا شویم.

مشخصات گوشی Vivo Y22

گوشی هوشمند Vivo Y22 دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی با وضوح اچ دی پلاس و بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی است. این پنل نرخ تازه سازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 530 نیت را به کاربر ارائه می دهد. این دستگاه دارای یک ماژول دوربین مستطیلی در پنل پشتی و یک اسکنر اثر انگشت در کنار است که با دکمه پاور ادغام شده است.

در قسمت تصویربرداری، Vivo Y22 با یک دوربین پشتی دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی همراه شده است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در جلو وجود دارد.

گوشی Vivo Y22 در زیر کاپوت به پردازنده MediaTek Helio G70 مجهز شده است و تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت میکرو اس دی را ارائه می دهد. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی می گیرد. این گوشی همچنین سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید 12 Funtouch خارج از جعبه اجرا می‌کند. گزینه های اتصال در ویوو Y22 شامل پورت USB-C، 4G، WiFi، بلوتوث، GPS و جک 3.5 میلی متری هدفون است.

قیمت گوشی Vivo Y22 از 14499 روپیه (حدود 180 دلار آمریکا) برای نسخه پایه 4 گیگابایت رم بعلاوه 64 گیگابایت حافظه داخلی شروع می شود. نسخه 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز قیمتی برابر با 16499 روپیه (حدود 210 دلار آمریکا) دارد. این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی ستاره‌ای و سبز متاورس ارائه می‌شود و از امروز می توان آن را در تمام خرده فروشی های آنلاین و آفلاین هند خریداری کرد. تاریخ عرضه این دستگاه به دیگر بازارهای بین المللی هنوز اعلام نشده است.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها