کنسول گیمینگ دستی GKD Mini Plus با امکان اجرای بازی های قدیمی رونمایی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- برند GKD رسما از مینی پلاس رونمایی کرد، یک کنسول گیمینگ دستی رترو با نمایشگر 3.5 اینچی و چیپست سطح پایه. طبق گفته سازنده این دستگاه، این پنل با رزولوشن 640 در 480 پیکسل کار می کند و از تراشه Rockchip RK3566 با چهار هسته CPU ARM Cortex-A55 و فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G52 قدرت می گیرد.

کاملا واضح است که GKD Mini Plus قدرتمندترین کنسول گیمینگ نیست، اما این دستگاه قادر است بازی های قدیمی کنسول های Game Boy و Game Boy Advance را اجرا کند. این کنسول به یک گیگابایت رم، یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و دکمه های متعدد گیم پد مجهز شده است.

کنسول-گیمینگ-دستی-gkd-mini-plus

کنسول گیمینگ دستی مینی پلاس یک پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده، جک 3.5 میلی متری و کارت خوان دوگانه microSD را ارائه می دهد. این کنسول به همراه میله های آنالوگ جداشونده و به عنوان  Mini Plus Classic نیز عرضه می شود. لوازم جانبی را می توان به سادگی از طریق درگاه USB Type-C به کنسول متصل کرد.

این محصول در حال حاضر با قیمت 469 یوان (~ 68 دلار آمریکا) در چین در دسترس است. GKD هنوز زمان عرضه GKD Mini Plus Classic را تایید نکرده است. در خصوص ارائه این دو کنسول در بازار جهانی نیز اطلاعاتی ارائه نشده است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها