رونمایی از اولین مایکروویوهای ایرانی

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- شرکت صنایع گلدیران طی مراسمی با حضور خبرنگاران از مایکروویوهای جدید برند جی‌پلاس رونمایی کرد.

این شرکت به عنوان اولین و تنها شرکتِ ایرانیِ تولیدکننده‌ی مایکروویوهای غیر توکار، موفق شد با سرمایه‌گذاری مستقیم و احداث خط تولیداین محصول در کارخانه کاسپین قزوین، برای اولین بار این محصول را راهی بازار داخلی کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلدیران، در حال حاضر مایکروویوهای جی‌پلاس تنها مدل‌های موجود در بازار هستند که موفق به دریافت تاییدیه‌های سازمان استاندارد برای محصول و سازمان انرژی اتمی برای خط تولید شده، و با 24 ماه گارانتی شرکت گلدیران پشتیبانی می‌شوند.

اولین مایکرووهای جی پلاس

به گزارش آژانس روابط عمومی شرکت گلدیران، کسری خازنی، مدیر محصول مایکروویو، رونمایی از این محصول جی‌پلاس را یک روز خوب در تاریخ هلدینگ عنوان کرد، وی افزود: با توجه به تکنولوژی بالای مورد نیاز برای تولید این محصول و جای خالی یک کالای مطمئن و استاندارد داخلی در میان انبوه نمونه‌های خارجیِ فاقد تاییدیه‌های معتبر در کشور، وظیفه خود دانستیم تا برای تولید آن اقدام کنیم و علاوه بر ارائه کالایی با کیفیت و قابل اطمینان، سبد محصولی جی‌پلاس را نیز تکمیل نماییم.

 وی همچنین از عرضه چهار مدل مایکروویو جی‌پلاس به بازار در شهریور امسال (1401) با محدوده قیمتی 6 تا 13 میلیون تومان خبر داد. مایکروویوهای جی‌پلاس محصولاتی کارآمد بوده که با ظرفیت‌ها و ویژگی‌های متنوع تولید شده‌اند. مدل‌های مختلف این محصول از انواع قابلیت‌های پخت نظیر گریل، کانوکشن و ترکیبی و همچنین برنامه‌های پخت خودکار، گرم کردن، یخ‌زدایی و سرخ کردن سالم با روغن کم (Home Fry)  برخوردار هستند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها