مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه نخستین ساعت گوگل مشخص شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- گوگل در کنفرانس Google I/O 2022 اطلاعات مختصری در خصوص ساعت هوشمند پیکسل گوگل ارائه کرد. اخیرا این غول جستجو اعلام کرده که در رویداد Made by Google که قرار است در تاریخ 6 اکتبر برگزار شود، از اولین ساعت هوشمند خود در کنار گوشی‌های هوشمند پیکسل 7 رونمایی خواهد کرد.

پیش از عرضه، گزارش جدیدی در خصوص قیمت و مشخصات این ساعت هوشمند منتشر شده است. این پوشیدنی در سه رنگ گچی، ذغالی و Obsidian ارائه خواهد شد. طبق آخرین گزارش ها، ساعت هوشمند پیکسل گوگل با قیمت اولیه 349.99 دلار به فروش خواهد رسید. پیکسل واچ گوگل احتمالا در سه مدل عرضه خواهد شد؛ یک مدل فقط از اتصال وایفای و بلوتوث پشتیبانی می کند. در حالی که دو مدل دیگر احتمالا اتصال LTE را نیز ارائه می دهند.

اطلاعات قبلی نشان می دهند که نوع LTE این ساعت هوشمند با قیمت حدود 399 دلار در ایالات متحده ارائه خواهد شد. نخستین ساعت هوشمند گوگل به یک صفحه نمایش OLED، چیپست اگزینوس 9110 و رم 1.5 یا 2 گیگابایتی مجهز خواهد شد. شایعات همچنین حاکی از آن است که پردازنده این ساعت هوشمند با یک پردازنده اضافی برای تقسیم بار همراه خواهد شد. این پوشیدنی 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد و سیستم عامل WearOS را اجرا می کند.

پیکسل واچ احتمالاً با پشتیبانی از دستیار گوگل و برنامه های گوگل مانند Maps وارد بازار خواهد شد. گفته می شود که این ساعت هوشمند با یک بار شارژ می تواند یک روز کامل دوام بیاورد و در صورت فعال بودن قابلیت AOD یا ردیابی خواب، این میزان کمتر خواهد شد. ساعت هوشمند گوگل در مدت 110 دقیقه به طور کامل شارژ می شود که در مقایسه با سایر ساعت های هوشمند میزان بسیار کمی است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها