سری پیکسل 7 گوگل با قیمتی مشابه پیکسل 6 راهی بازار می شود

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.2 دقیقه

راهنماتو- گوشی های هوشمند جدید سری پیکسل 7 گوگل قرار است در تاریخ 6 اکتبر (14 مهرماه) معرفی شوند و علاقمندان نیز می توانند از همین تاریخ اقدام به پیش خرید این گوشی ها کنند. گوگل اعلام کرده است که از تاریخ 18 اکتبر (26 مهرماه) گوشی های سری پیکسل 7 را به خریداران تحویل خواهد داد  و از آن پس نیز عرضه مستقیم این محصول آغاز خواهد شد.

با این همه، پیش از این تاریخ های رسمی یک افشاگر مطرح دنیای فناوری، Artem Russakovskii گزارشی را منتشر کرده که قیمت گوشی های سری پیکسل 7 را برای ما فاش می کند. بر اساس این گزارش، گوشی Pixel 7 که دارای نام رمز Panther است با قیمت 599 دلار آمریکا آغاز خواهد شد در حالی که گوشی Pixel 7 Pro که از اسم رمز Cheetah استفاده می کند، از قیمت 899 دلار آمریکا شروع خواهد شد.

این گزارش قابل توجه است زیرا اینها قیمت هایی است که سری گوگل پیکسل 6 در سال گذشته با آن عرضه شدند. البته باید توجه داشت که اینها قیمت هایی است که برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است و به احتمال زیاد قیمت سری پیکسل 7 در بازارهای دیگر جهانی کمی بالاتر از این رقم ها باشد. این دقیقاً همان اتفاقی است که ما در جریان عرضه گوشی های سری ایفون 14 که اخیراً روانه بازار شده اند، شاهد بودیم.

مشخصات گوشی های سری پیکسل 7 گوگل

با اندکی تغییرات، گوشی پیکسل 7 پرو بیشتر مشخصات طراحی گوشی پیکسل 6 پرو را به ارث خواهد برد. گفته می شود پیکسل 7 پرو از صفحه نمایش 6.7 اینچی 120 هرتز OLED بهره می برد. همچنین بر اساس اطلاعاتی که اخیراً در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده، این دستگاه از تراشه Tensor G2 بهره خواهد برد که با 12 گیگابایت رم جفت خواهد شد.

پیکسل 7 پرو همچنین از 3 دوربین در پنل پشتی خود بهره خواهد برد که شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی Samsung GN1، یک لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید Sony IMX38 و یک لنز 48 مگاپیکسلی تله فتو Samsung GM1 است. برای تصاویر سلفی و تماس های ویدئویی نیز این گوشی از یک دوربین 10.87 اینچی Samsung 3J1 بهره خواهد برد.

گوشی پایه پیکسل 7 گوگل نیز به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی 90 هرتز OLED مجهز خواهد شد و سیستم دوربین عقب آن نیز شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Samsung GN1 و یک لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی Sony IMX38 است. در زمینه دوربین سلفی و تراشه، گوگل پیکسل 7 استاندارد از همان مشخصات مدل پرو پیروی می کند. متأسفانه مشخصات بیشتری در خصوص سری پیکسل 7 در دسترس نیست اما انتظار داریم هرچه به تاریخ معرفی رسمی نزدیک شویم، اطلاعات بیشتری نیز بدست بیاوریم.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها