هواپز هوشمند میجیا 30L شیائومی با پشتیبانی از دستورات صوتی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- شیائومی به تازگی از هواپز هوشمند MIJIA 30L در چین رونمایی کرده است. هواپز جدید شیائومی سه لایه برای پخت و دو لایه دیگر برای پخت و پز را ارائه می دهد.

لایه بالایی می تواند هوای گرم را با یک فن با حداکثر سرعت 2000 دور در دقیقه ساطع کند. شش لوله نیز به گردش هوای گرم در تمام قسمت های فر کمک می کنند. این محصول مانند تمام محصولات شیائومی با بدنه ای سفید، ساده، مینیمالیستی و بسیار کاربردی طراحی شده است. برای پخت نیازی به چرخاندن غذا در هواپز نیست و شش لوله پخت تعبیه شده در این دستگاه قادرند گرما را بدون هیچ نوع عوارضی در همه قسمت های هواپز پخش کنند.

هواپز-هوشمند-میجیا-xiaomi-30l

هنگامی که فر با سرعت بالا کار می کند، دستگاه می تواند چربی زدایی مواد غذایی را تا 15 درصد بهبود ببخشد و به تردتر، سالم تر و کم چرب تر شدن غذا کمک می کند. حداکثر دمای فر 220 درجه سانتیگراد است و یک صفحه نمایش OLED 1.32 اینچی با دو کلید لمسی را ارائه می دهد. دو سنسور NTC کنترل‌های مستقل دما برای بالا و پایین را ارائه می دهند. با تنظیم هر کدام از این سنسورها به طور جداگانه می توان از سوختن بیش از حد یک قسمت از غذا جلوگیری کرد.

این هواپز هوشمند 30 لیتری قیمتی در حدود 130 یورو دارد. همانطور که از یک محصول پیشرفته شیائومی انتظار داریم، این هواپز هوشمند از اتصال NFC و دسترسی به دستور العمل های صوتی از طریق هوش مصنوعی Xiao و پلت فرم آنلاین میجیا شیائومی پشتیبانی می کند.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها