رونمایی از جاروبرقی رباتیک میجیا Sweeping and Mopping 1S شیائومی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۴ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- شیائومی از جاروبرقی هوشمند میجیا Sweeping and Mopping 1S در چین رونمایی کرد. این جارو برقی هوشمند از بارگیری و تخلیه خودکار آب پشتیبانی می کند و قادر است ماده تمیز کننده را به طور خودکار توزیع کند.

این دستگاه به یک فن 4 کیلو پاسکال با حالت مکش 4 سرعته برای انواع کارهای نظافتی مجهز شده است. یک دوربین و الگوریتم گرافیکی هوش مصنوعی به جاروبرقی کمک می کنند تا شکل اتاق را تشخیص داده و بخوبی آن را پاکسازی کند. کاربران همچنین می توانند یک برنامه منحصر به فرد برای تمیز کردن اتاق تنظیم کنند.

جاروبرقی-رباتیک-میجیا-sweeping-and-mopping-1s

این ربات می تواند در صورت نیاز به طور خودکار mop ( تمیزکننده) را بلند کرده و با جلوگیری از برخورد با آلودگی و گرد و غبار، تمیز کردن را بهبود ببخشد. جارو برقی جدید شیائومی پس از هر بار استفاده توسط خشک کن هوای داغ، از ایجاد بو و رطوبت جلوگیری می کند و می تواند تا دو ساعت هوای گرم را برای خشک کردن موثر دستگاه فراهم کند.

این جاروبرقی رباتیک با اتصال به اکوسیستم خانه هوشمند میجیا، راه حل های تمیز کردن سفارشی را در محیط خانه ارائه می دهد. جارو برقی رباتیک میجیا Sweeping and Mopping 1S اکنون در چین با قیمت اولیه 3999 یوان (~561 دلار) پیش فروش می شود. در خصوص ارائه این محصول در بازار جهانی هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها