رونمایی از تبلت جان سخت گلکسی تب اکتیو 4 پرو سامسونگ

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- سامسونگ به تازگی جدیدترین تبلت مقاوم خود، گلکسی تب اکتیو 4 پرو را بطور رسمی عرضه کرده است. این دستگاه با ارتقاء به اتصال 5G زیر 6 گیگاهرتز و وایفای 6E راه اندازی شده است و از باندهای خصوصی 4G/LTE نیز پشتیبانی می کند.

این تبلت به یک صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی TFT LCD (1920 در 1200 )، یک پردازنده هشت هسته ای 6 نانومتری که احتمالا اسنپدراگون 778G کوالکام است و در دو پیکربندی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود. گلکسی تب اکتیو 4 پرو  از کارت microSD و باتری 7600 میلی آمپر ساعتی قابل تعویض نیز پشتیبانی می کند. می توانید این تبلت را بدون باتری و در حالی که آن را به برق متصل کرده اید، استفاده کنید و قادر است حتی در محیط هایی با دمای بالا نیز کار کند. یک قلم S Pen همراه با این دستگاه ارائه می شود.

گلکسی تب اکتیو 4 پرو سامسونگ

از گزینه های اتصال تبلت جدید سامسونگ می توان به 5G، GPS، LTE ، وایفای 6، بلوتوث 5.2، NFC، عملکرد هیبریدی دو سیم کارته (در امریکای شمالی) و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در کلید Home اشاره کرد. این دستگاه با وزن 674 گرم و ضخامت 10.2 میلی متر ارائه می شود و اندروید 12 با رابط کاربری One UI سامسونگ را اجرا می کند.

تبلت گلکسی تب اکتیو 4 پرو و قلم S Pen  آن هر دو از استاندارد IP68 برای محافظت در برابر گرد و غبار، خاک و شن استفاده می کنند و تا مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب شیرین دوام می آورند. این تبلت طبق استاندارد MIL-STD-810H در برابر ارتفاع، رطوبت، اسپری نمک، گرد و غبار و لرزش مقاومت می کند. به گفته سامسونگ، گلکسی تب اکتیو 4 پرو از ماه سپتامبر در بخش‌هایی از اروپا ارائه خواهد شد و از سال آینده در آسیا، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی و خاورمیانه در دسترس قرار خواهد گرفت.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها