لپ تاپ اقتصادی تکنو مگابوک T1 ؛ اولین لپ تاپ تکنو معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.4 دقیقه

راهنماتو- پس از موفقیت تکنو در صنعت گوشی های هوشمند، این برند اکنون وارد بازار لپ تاپ شده است.  اولین لپ تاپ این شرکت که Megabook T1 نام دارد، به تازگی در نمایشگاه IFA 2022 برلین رونمایی شده است. نخستین لپ تاپ تکنو سبک، قوی، با طراحی شیک و در رنگ های متنوع ارائه می شود.

این لپ تاپ با یک روکش دو رنگ و نوارهایی به نام Startrail Phantom طراحی شده است و بدنه آن از جنس آلومینیوم است. این محصول فوق نازک و سبک وزن فقط 14.8 میلی متر ضخامت و 1.4 کیلوگرم وزن دارد و از بسیاری از لپ تاپ های 15 اینچی موجود سبک تر است. این دستگاه به پردازنده Intel Core i5 -1157G مجهز شده است و کاربران می توانند نسخه ارتقاء یافته این لپ تاپ با پردازنده Core i7 را نیز خریداری نمایند.

Megabook T1 در دو پیکربندی ارائه می شود؛ 8 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه SSD و 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه SSD. باتری عظیم 70 وات ساعتی این لپ تاپ، تا 17 ساعت عمر باتری بدون وقفه را در اختیار شما قرار می دهد و شارژ 65 واتی GaN این دستگاه 400 برابر سریع تر و 100 برابر سبک تر از شارژرهای لپ تاپ های کنونی است. سبکی لپ تاپ و شارژر و ظرفیت زیاد باتری، Megabook T1 را به گزینه مناسبی برای استفاده در کار، مطالعه و مسافرت تبدیل کرده است.

تکنو-مگابوک-t1

این دستگاه به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS Full HD با فضای رنگی sRGB صد درصد، گواهینامه محافظت از چشم TUV، روشنایی 350 نیت و پشتیبانی از DC dimming مجهز شده است. DC dimming از چشم شما در برابر نور آبی مضر و آسیب شبکیه محافظت می کند.

Megabook T1 با سیستم  صوتی توسعه یافته TECNO VOC ارائه می شود. این سیستم، از فناوری هوش مصنوعی و صدای فراگیر DTS بهره می برد. با استفاده از فناوری VOC، کاربران می توانند در هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی، کیفیت صوتی بالایی را تجربه کنند. میکروفون‌های دوگانه با قابلیت هوش مصنوعی و ENC به کار رفته در این لپ تاپ، صداهای اولویت‌دار را تشخیص داده و نویز پس‌زمینه را تا 5 متر کاهش می دهد.

Megabook T1 آخرین سیستم عامل ویندوز 11 را اجرا می کند. این لپ تاپ به 9 هاب اتصال برای انتقال داده بین دستگاه های خارجی مجهز شده است. از دیگر ویژگی های جالب این دستگاه می توان به دوربین 2 مگاپیکسلی HP، دکمه پاور مجهز به حسگر اثر انگشت، بلوتوث نسخه 5.0، لینک TECNO برای ارتباط بی سیم با گوشی های هوشمند تکنو و صفحه کلید با نور پس زمینه اشاره کرد. طبق گزارش ها، این دستگاه در دسته لپ تاپ های اقتصادی قرار می گیرد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها