گوشی ارزان قیمت Redmi A1 در این هفته معرفی می شود

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

راهنماتو- شرکت ردمی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی ارزان قیمت Redmi A1 در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریورماه)، در کنار گوشی های Redmi 11 5G و Redmi 11 است. طراحی دستگاه قبلاً از طریق میکروسایت آمازون فاش شده و در حال حاضر، مشخصات دیگری از این دستگاه به همراه قیمت آن به بیرون درز کرده است. بیایید با هم نگاهی به مشخصات اصلی این گوشی اقتصادی پیش از معرفی رسمی آن بیندازیم.

به گفته یوگش برار، یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری، ردمی A1 آینده قیمتی کمتر از 10000 روپیه (حدود 125 دلار آمریکا) در هند خواهد داشت. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچیHD+ TFT خواهد بود که رزلوشن 720 در 1600 پیکسل را ارائه می دهد. در زیر کاپوت، دستگاه دارای چیپست MediaTek Helio A22 است که با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی تکمیل شده است. البته شایعاتی مبنی بر وجود نسخه رم 3 گیگابایتی برای این گوشی نیز وجود دارد. فضای ذخیره سازی این دستگاه هم از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقاء حافظه خواهد بود.

در ادامه، دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 10 واتی تغذیه می کند و با اندروید 12 از پیش نصب شده عرضه خواهد شد. در مورد اپتیک، گزارش وبسایت فناوری 91mobiles بیان می‌کند که این گوشی از سیستم دوربین پشتی دوگانه با سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی (f/2.0) و سنسور کمکی f/2.2 بهره می برد. گفته می شود یک دوربین 5 مگاپیکسلی (f/2.2) نیز در جلو برای سلفی و تماس ویدیویی تعبیه شده است. حالت پرتره، تایم لپس، ویدیوی کوتاه و سایر قابلیت‌های دوربین در Redmi A1 در دسترس خواهند بود. با این حال، به نظر می رسد که Redmi A1 دارای اسکنر اثر انگشت نخواهد بود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها