عرضه دو ساعت هوشمند سری Venu Sq 2 گارمین با عمر باتری 11 روزه

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.4 دقیقه

راهنماتو- گارمین به تازگی دو ساعت هوشمند جدید Venu Sq 2 و Venu Sq 2 نسخه موزیک را به سری ساعت های Venu خود اضافه کرده است. هر دو این ساعت ها مشخصات اصلی یکسانی دارند و تنها تفاوت بین آنها این است که نسخه موزیک پخش موسیقی آفلاین و اتصال وایفای را ارائه می دهد. در ادامه به بررسی مشخصات این دو ساعت هوشمند می پردازیم.

هر دو ساعت هوشمند جدید سری Venu Sq 2 گارمین دارای صفحه‌ای مربع شکل هستند و در اندازه‌های 40، 43 و 45 میلی‌متری با دو دکمه فیزیکی در سمت راست خود عرضه می‌شوند. این دستگاه ها به صفحه نمایش 1.41 اینچی AMOLED با وضوح 320 در 360 پیکسل مجهز شده اند و دارای بدنه پلیمری تقویت شده با الیاف و شیشه گوریلا گلس 3 می باشند. هر دو ساعت تا عمق 5 متری در برابر آب دوام می آورند.

گارمین اندازه باتری‌ این دو پوشیدنی را اعلام نکرده است. اما این شرکت می‌گوید که هر دو ساعت با شارژ کامل در حالت Smartwatch تا 11 روز دوام خواهند داشت و در صورت فعال بودن حالت Smartwatch Saver عمر باتری آنها به 12 روز افزایش خواهد یافت. از ویژگی های تناسب اندام ساعت های هوشمند Venu Sq 2 گارمین می توان به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، اندازه گیری استرس، کنترل خواب، ردیابی چرحه قاعدگی و انرژی بدن اشاره کرد.

ساعت-هوشمند-venu-sq-2-گارمین

این پوشیدنی ها با بیش از 25 برنامه ورزشی از جمله پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا، HIIT و تنیس ارائه می شوند. کاربران می توانند با استفاده از برنامه Garmin Connect برنامه تمرینی خود را از بین بیش از 1600 تمرین مختلف انتخاب کنند. این ساعت ها از GPS داخلی و پرداخت از طریق Garmin Pay نیز پشتیبانی می کنند. سیستم پرداخت Garmin Pay سیستمی بر پایه فناوری NFC است که کاربران می توانند با استفاده از آن و با تعريف کردن کارت هاي اعتباري بانکي مانند مسترکارت بر روی ساعت هوشمند خود، بدون کارت کشيدن از پايانه هاي فروش خريد کنند.

این ساعت ها همچنین اعلان‌های پیامک، ایمیل و سایر هشدارهای برنامه ها را نیز به کاربران نشان می دهند. کاربران اندروید حتی می توانند از طریق ساعت هوشمند خود به پیام ها پاسخ دهند. ویژگی‌ ایمنی و ردیابی این ساعت ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز به کمک در هنگام اتصال ساعت به تلفن همراه، پیامی را به همراه موقعیت فعلی خود به مخاطبین از پیش انتخاب شده ارسال کنند.

نسخه معمولی این ساعت هوشمند 250 دلار و نسخه موزیک آن 300 دلار قیمت دارد. هر دو ساعت هوشمند در یک قاب 40 میلی‌متری عرضه می‌شوند و در حال حاضر از طریق وب ساعت رسمی این شرکت  در ایالات متحده به فروش می رسند.

 

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها