سری جدید لپ تاپ های PureBook نوکیا در دو مدل 14 و 15.6 اینچی معرفی شدند

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.2 دقیقه

راهنماتو- نمایشگاه IFA 2022 برلین با استقبال خوبی از تولیدکنندگان همراه بود. استارتاپ فرانسوی OFF Globa، دارنده مجوز توزیع محصولات نوکیا در 22 کشور، با عرضه لپ‌تاپ‌های نوکیا PureBook حضور خود را در این نمایشگاه اعلام کرد. این استارتاپ از سه لپ تاپ PureBook Fold، PureBook Lite و PureBook Pro در این نمایشگاه رونمایی کرد.

لپ تاپ های نوکیا   PureBook Fold و PureBook Lite با صفحه نمایش 14 اینچی و لپ تاپ PureBook Pro با صفحه نمایش 15.6 اینچی عرضه می شوند. مدل‌های Fold و Lite به پردازنده Pentium Silver N6000 اینتل و PureBook Pro به پردازنده Core i3 1220P مجهز شده اند.

این سه لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش فول اچ‌دی IPS با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 250 نیت می باشند. هر سه لپ تاپ از رزولوشن فول اچ دی 1,920 در 1,080 پیکسل برخوردار هستند و از بین آنها PureBook Fold دارای صفحه نمایش لمسی می باشد. سری لپ تاپ های نوکیا PureBook از اتصال بلوتوث 5.0 و وایفای 5 پشتیبانی می کنند. این لپ تاپ ها به دو پورت USB-C 3.2، یک پورت USB-A 3.2 و جک هدفون 3.2 میلی متری  هدفون مجهز شده اند و با 8 گیگابایت رم، اسکنر امنیتی اثر انگشت و فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ارائه می شوند.

لپ-تاپ-نوکیا-purebook

مدل های Fold و Lite با 128 گیگابایت حافظه SSD و PureBook Pro با 512 گیگابایت حافظه SSD ارائه می شوند. مدل Lite با وزن 1.47 کیلوگرم، مدل Fold با وزن 2.5 کیلوگرم و مدل Pro با وزن 2 کیلوگرم عرضه می شوند. مدل پرو دارای دوربین 2 مگاپیکسلی و قاب آلومینیومی و مدل های کوچکتر دارای دوربین 1 مگاپیکسلی و قاب پلاستیکی هستند.

مدل 15.6 اینچی عملکرد صفحه کلید با نور پس و یک باتری 57 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ 65 واتی را ارائه می دهد. از سوی دیگر، مدل‌های Lite و Fold به یک باتری 38 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ 44 واتی مجهز شده اند. مدل های 14 اینچی با یک بار شارژ تا 8 ساعت فعالیت را ارائه می دهند.

سری لپ تاپ های نوکیا PureBook سیستم عامل ویندوز 11 را اجرا می کنند. مدل پرو به چهار بلند و مدل های 14 اینچی به دو بلندگو مجهز شده اند. طبق گزارش ها، این لپ تاپ ها در ماه سپتامبر در فرانسه عرضه می شوند. در خصوص قیمت و زمان دقیق عرضه آنها هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها