اولین تصاویر اپل واچ پرو از طراحی جدید و نمایشگر بزرگ آن خبر می دهد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

راهنماتو- رویداد سخت افزاری اپل در روز چهارشنبه 7 سپتامبر برگزار خواهد شد. اپل در این رویداد از سری آیفون 14، مدل های جدید AirPods Pro 2، آیپد و احتمالا یک مک بوک پرو رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود در کنار این محصولات سری 8 ساعت هوشمند اپل واچ نیز معرفی شود. همچنین ممکن است شاهد معرفی محصول جدیدی به نام اپل واچ پرو نیز باشیم.

به تازگی گزارش هایی در خصوص اپل واچ پرو توسط گزارشگر معروف اپل «مارک گورمن» منتشر شده است. اکنون 91mobiles با انتشار چند رندر CAD  برای اولین بار طراحی این ساعت هوشمند را به نمایش گذاشته است.

رندرهای CAD منتشر شده، اپل واچ پرو را با صفحه نمایشی بزرگ نشان می دهد. این موضوع با اطلاعاتی که اخیرا در خصوص این ساعت هوشمند افشا شده است، مطابقت دارد. طبق برخی گزارش ها، این ساعت هوشمند در اندازه 49 میلی متری عرضه خواهد شد. با این وجود، اپل واچ پرو اندازه نسبتا بزرگی خواهد داشت و ممکن است برای همه مناسب نباشد.

اپل-واچ-پرو

رندرهای منتشر شده، یک صفحه نمایش بزرگ با حاشیه هایی بسیار باریک را به نمایش می گذارند. در سمت راست قاب، یک برآمدگی برای قرار دادن Digital Crown، میکروفون و دکمه multitasking قرار دارد. مشخص نیست که آیا اپل واچ سری 8 نیز از این نوع طراحی بهره خواهند برد یا خیر. به نظر می رسد یک دکمه و دریچه اسپیکر در سمت چپ قاب این ساعت هوشمند وجود داشته باشد. عملکرد این دکمه هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

اپل-واچ-پرو

این طراحی جدید به اپل واچ پرو مربوط می شود و تاکنون در سایر ساعت های این شرکت به کار نرفته است. گزارش ها حاکی از آن است که نمایشگر بزرگتر اپل واچ پرو می تواند اطلاعات تناسب اندام و ردیابی سلامت بیشتری را به نمایش بگذارد. به گزارش « مارک گورمن» خبرنگار بلومبرگ، اپل واچ پرو با باتری بزرگتر، حالت کم مصرف و بدنه تیتانیومی مقاوم عرضه خواهد شد و به دلیل اندازه و طراحی اش ممکن است برای کاربران عادی جذاب نباشد. اپل واچ پرو با قیمتی بین 900 تا 1000 دلار گرانترین ساعت هوشمند این شرکت خواهد بود.

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها