هوآوی واچ GT 3 پرو با بند مقاوم تیتانیومی و بیش از 100 حالت ورزشی معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهنماتو- غول فناوری چینی، هوآوی به تازگی در کنفرانس مطبوعاتی خود از قهرمان اصلی خود، سری گوشی های میت 50 هواوی از جمله میت 50، میت 50 پرو، میت 50 آر اس پورشه دیزاین و میت 50E رونمایی کرده است. با این حال، این ها تنها دستگاه هایی نیستند که هوآوی از آنها در این رویداد رونمایی کرد.

این شرکت، در این مراسم به طور رسمی از ساعت هوشمند هوآوی واچ GT 3 پرو با بند مقاوم تیتانیومی نیز رونمایی کرد. ساعت هوشمند هوآوی واچ GT 3 پرو مدل تیتانیومی، ویژگی های مشابه زیادی دارند. با این حال، مدل تیتانیومی از نظارت دقیق تری بر خواب پشتیبانی می کند و به نسخه ساعت  WeChat نیز مجهز شده است.

هواوی-واچ-gt-3-پرو

نسخه بند تیتانیومی از آینه شیشه ای یاقوت کبود بهره می برد. نقطه قوت این ساعت هوشمند قدرت و مقاومت آن است. جالب اینجاست که این دستگاه علیرغم استحکامی که دارد، سبک بوده و هر شخصی می تواند از آن استفاده کند. این ساعت هوشمند از بیش از 100 حالت ورزشی، از جمله گلف، غواصی با قابلیت ضد آب و نمایش بی‌درنگ داده‌های غواصی پشتیبانی می‌کند .

ویژگی نظارت برخواب این ساعت هوشمند نیز 10 درصد بهبود یافته است. این دستگاه از خدمات ارزیابی مراحل خواب و بهبود آن پشتیبانی می کند.  هوآوی واچ GT 3 پرو تیتانیومی از آنالیز نوار قلب (ECG)، نظارت بر اکسیژن خون و سلامت زنان پشتیبانی می کند. همانطور که پیش از این ذکر شد، این ساعت هوشمند از WeChat نیز پشتیبانی می کند. کاربران می توانند برای برقراری ارتباط از طریق این پیام رسان، از صدا و متن استفاده کنند.

هواوی-واچ-gt-3-پرو

این دستگاه به شارژ سریع بی سیم جدید نیز مجهز شده است و سرعت شارژ آن نسبت به مدل قبلی حدود 30 درصد افزایش یافته است. با ده دقیقه شارژ به مدت یک روز می توان از این ساعت هوشمند استفاده کرد. هوآوی واچ GT 3 پرو نسخه بند تیتانیومی از 9 سپتامبر با قیمت 3388 یوان به فروش خواهد رسید.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها