اپل واچ اولترا؛ بهترین ساعت هوشمند اپل عرضه شد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.4 دقیقه

راهنماتو- در جریان رویداد Far out 2022 اپل، این شرکت در کنار سری آیفون 14 از جدیدترین گجتها پوشیدنی خود شامل اپل واچ اولترا، Watch Series 8 و Watch SE نیز رونمایی کرد. در این میان اپل واچ اولترا شاهد انتشار تبلیغات و شایعات زیادی بود. این دستگاه که پیش از این به عنوان اپل واچ پرو شایعات را پشت سر گذاشته بود، اکنون با یک فریم 49 میلی متری و همچنین باتری بزرگتر عرضه شد.

مشخصات کامل اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا در مقایسه با مدل‌های دیگر از نظر طراحی در کلاس بالایی قرار دارد. این مدل بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین نمایشگر را در بین تمام ساعت‌های اپل دارد. طبق گفته اپل، این نمایشگر می‌تواند تا ۲۰۰۰ نیت روشنایی داشته باشد. قاب بزرگ آن نیز از تیتانیوم با محافظ لبه برجسته برای نمایشگر ساخته شده است. در زیر صفحه نمایش نیز یک پوشش کریستالی یاقوت کبود وجود دارد.

اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا از یک بلندگوی اضافی در کنار، برای پخش صدا در مواقع اضطراری بهره می برد. بلندگوی اضافی می تواند آژیر 86 دسی بل را برای مواقع اضطراری ارسال کند. دکمه هوم و تاج دیجیتالی در سمت راست دستگاه قرار دارند. سه میکروفون به ارائه صدای واضح حتی در شرایط نامساعد همچون وزش باد کمک می کند.

اپل واچ اولترا دارای صفحه ساعت قابل شخصی سازی جدیدی به نام Wayfinder است که اطلاعات بیشتری را در خود جای می دهد. یک دکمه اکشن جدید وجود دارد که می تواند برای دسترسی سریه به برخی برنامه ها همچون راه قطب نما، بک ترک یا تمرینات شخصی سازی شود. ویژگی Backtrack به کاربر کمک می کند تا در صورت نیاز راه بازگشت خود را از طریق یک مسیر پیدا کند. اپل واچ اولترا در استفاده معمولی تا 30 ساعت عمر باتری دارد اما وقتی دستگاه در حالت کم مصرف باشد، باتری می تواند تا 60 ساعت دوام بیاورد.

اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا یک ساعت هوشمند مقاوم و درجه یک است. این دستگاه دارای گواهینامه MIL-STD-810H است و می تواند در محدوده دمایی وسیعی کار کند. می توان از آن برای ورزش های آبی استفاده کرد و عمق سنج تعبیه شده در آن در این زمینه مفید است. همچنین سه باند ساعت - Trail Loop، Alpine Loop و Ocean Band برای اپل واچ اولترا در دسترس هستند. این مدل با اتصال سلولی و GPS عرضه می شود و 799 دلار قیمت دارد. اپل می گوید که این محصول از 23 سپتامبر عرضه خواهد شد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها