مشخصات رسمی گوشی Honor X40 5G منتشر شد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

راهنماتو- شرکت آنر قرار است در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور ماه)، گوشی جدید Honor X40 5G را در کشور چین معرفی کند. این گوشی هوشمند تاکنون فقط در شایعات مشاهده شده بود اما روز گذشته سازنده چینی برای اولین بار یک تیزر تبلیغاتی از این دستگاه در شبکه اجتماعی TikTok منتشر کرد که برخی مشخصات آن را برای ما فاش می کند.

تیزر تبلیغاتی Honor X40 5G نمای خوبی به صفحه نمایش لبه خمیده آن می دهد که به نظر می رسد با سنسور اثر انگشت ادغام شده است. در لبه سمت راست دستگاه دکمه های تنظیم صدا و کلید پاور مشاهده می شود و لبه پایینی آن دارای اسلات سیم کارت، میکروفون، پورت USB-C و مشبک بلندگو است. با این همه این دستگاه فاقد جک 3.5 میلی متری صدا است.

اگرچه قسمت بالایی Honor X40 5G در ویدیو قابل مشاهده نیست، اما به نظر می رسد که به یک بلستر IR مجهز شده است. در پشت دستگاه نیز دو دوربین در یک ماژول دوربین گرد تعبیه شده است. متاسفانه این تنها چیزی است که ما می توانیم از این تیزر تبلیغاتی متوجه شویم و دیگر مشخصات دستگاه بر ما پوشیده مانده است. با این همه، اطلاعات ما محدود به این تیزر تبلیغاتی نیست و برخی گزارش های قابل اعتماد می تواند آگاهی های ما در این زمینه را افزایش دهد.

برخی از این گزارش ها می گوید Honor X40 5G دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با وضوحFull HD+  و رنگ های 10 بیتی خواهد بود اما مشخص نیست که X40 از نرخ رفرش بالا پشتیبانی می کند یا خیر. امروز، این شرکت تایید کرد که این گوشی از یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که گفته می شود از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می کند.

بر اساس اطلاعات سازنده، Honor X40 5G به چیپست اسنپدراگون 695 مجهز می‌شود. این همان تراشه ای است که به گوشی Honor X30 5G که در دسامبر 2021 معرفی شد، قدرت می‌دهد. بر همین اساس، برخی گزارش ها مدعی است که Honor X40 5G نیز مانند مدل قبلی، ممکن است به 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. انتظار می رود این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری Magic UI 6.1 از پیش نصب شده بوت می شود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها