بهترین هدیه برای خانم ها و آقایان آبان ماهی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- خرید یک هدیه ارزشمند برای تولد افراد مهم زندگیمان همواره مساله ای چالش برانگیز بوده است. به خاطر داشتن تاریخ تولد یک فرد و تدارک دیدن هدیه ای مناسب برای او نشان می دهد که چقدر فرد موردنظر برای ما اهمیت دارد. بسیاری از افراد بر این باورند که شخصیت افراد بسته به ماهی که در آن به دنیا آمده اند، متفاوت است و با توجه به ماه تولد و ویژگی‌های مشترکی که افراد به همین واسطه با یکدیگر دارند، می‌توان شناخت نسبتا خوبی از شخص موردنظر بدست آورد. با توجه به علایق فرد مورد نظر در هنگام خرید هدیه می توانید هدیه مناسب تری برای او خریداری کنید.

به گزارش راهنماتو،  تا آغاز دومین ماه فصل زیبای پاییز چیز زیادی باقی نمانده است. اگر شما هم عزیزی دارید که در این ماه زیبا چشم به جهان گشوده است و قصد خرید یک هدیه تولد غافلگیر کننده برای او را دارید، ما بهترین پیشنهادها را به شما ارائه خواهیم داد:

بهترین هدیه برای خانم های متولد ماه آبان:

1- گردنبند یا دستبند با نماد ماه آبان

نماد ماه آبان زودیاک، عقرب یا اسکورپین، عنصر وجودشان آب و سیاره آنها پلوتون است. اگر قصد دارید یک هدیه خاص و ارزشمند برای یک خانم آبان ماهی تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم به سراغ طلا و جواهراتی بروید که در آنها از نمادهای این ماه استفاده شده باشد. یک گردنبند یا دستبند با سمبل های ماه آبان یا سنگ شانس آنها یعنی یاقوت قرمز هدیه ای باارزش و به یادماندنی برای یک خانم آبان ماهی خواهد بود.

گردنبند یا دستبند با نماد ماه آبان


2- عطر و ادکلن پاییزی

عطر و ادکلن های پاییزی با رایحه‌های گرم و شیرینشان گزینه مناسبی برای هدیه دادن به یک خانم آبان ماهی هستند. عطرهای زیادی وجود دارند که پاییز را تداعی می کنند. این عطرها بوی پاییز را با تقلید از گیاهان و رایحه‌های آشنا منعکس می کنند و یا حاوی نت هایی غنی و گرم برای ایجاد آرامش در هوای سرد هستند. از جمله خوشبوترین عطرهای پاییزی زنانه می توان ایو سن لورن لیبر زنانه، تام فورد متالیک، لانکوم ایدول، گوچی ممویر دون اُودِر و جیورجیو آرمانی اس اِی ادو پرفیوم را نام برد.

عطر و ادکلن پاییزی


3- لباس و اکسسوری شیک

آبان ماهی ها افرادی شیک پوش هستند و به ظاهرشان اهمیت زیادی می دهند. بنابراین خرید لباس یا اکسسوری شیک و زیبا با توجه به سلیقه و نوع پوشش می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به یک خانم آبان ماهی باشد. اکنون که هوا کم کم رو به سردی می رود، می توانید با خرید یک بارانی، هودی، کلاه، شال گردن و هر لباسی که به گرم نگه داشتن او در روزهای سرد پاییزی کمک می کند، منجر به خوشحالیش شوید.

لباس و اکسسوری شیک

بهترین هدیه برای آقایان متولد ماه آبان:

1- تجهیزات سفر

مردان آبان ماهی به تفریحات جنگلی و کمپینگ کردن علاقه زیادی دارند. آنها عاشق رفتن به طبیعت و خیره شدن به ستارگان و دم کردن قهوه در طلوع خورشید هستند. از این رو خرید یک هدیه برای طبیعت گردی، قطعا موجب خوشحالی آنها خواهد شد. از جمله هدایای مناسب برای مردان آبان ماهی عاشق سفر می توان به چادر کمپینگ، اجاق گاز کمپینگ، کیسه خواب، صندلی مخصوص فضای باز، ژاکت و چراغ کمپ اشاره کرد.

تجهیزات سفر


2- لوازم خودرو

مردان آبان ماهی یک ماشین باز واقعی هستند. گزینه های مختلفی وجود دارند که می توانید با خرید آنها یک مرد عاشق ماشین را خوشحال کنید؛ از جمله این هدایا می توان به خوشبوکننده خودرو، جاسوئیچی، ماشین کنترلی، وسایل تزیین خودرو، پشت گردنی صندلی، سر دنده، کیت نورپردازی، روکش داشبورد و صندلی و دور فرمان اشاره کرد.

لوازم خودرو


3- هدایای خوراکی

آقایان متولد آبان افرادی خوش خوراک و به اصطلاح شکمو هستند و هدیه گرفتن خوراکی های شیرین مانند انواع کوکی، ماکارون، شیرینی، شکلات و پاستیل قطعا موجب خوشحالی آنها خواهد شد.

هدایای خوراکی

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها