برای مادرشوهرت این هدیه‌ها رو بخر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو- «واقعا نمی‌دونم چی هدیه بخرم! نکنه بدش بیاد؟!»

هدیه خریدن برای مادر همسر چالش‌های خودش را دارد. اینکه رابطه‌ی شما در چه حدی است تعیین کننده‌ی خیلی مهمی برای نحوه‌ی هدیه خریدن است.

به گزارش راهنماتو، صرف نظر از اینکه شما با مادر همسرتان رابطه‌ی خوب دارید یا خیر، به هر حال مناسبت‌هایی در تقویم خانوادگی و رسمی وجود دارد که باید اخلاق و ادب را به جا آورده و برای ایشان هدیه بخرید. از مناسبت‌هایی هم که وجود ندارد و صرفا براساس دل و علاقه هدیه خریده می‌شود بگذریم!

اگر به دنبال این هستید که یک هدیه‌ی خاص برای مادرشوهرتان تهیه کنید خب شاید موفق بشوید شاید هم خیر! چون هرچیز خاصی سلیقه‌ی مربوط به خودش را دارد. ممکن است وسیله‌ای که شما به عنوان هدیه انتخاب می‌کنید از دید مادرشوهرتان اصلا مناسب نباشد! ممکن است چالش‌هایی در این مسیر داشته باشید، پس بهتر است تنها به دنبال خاص بودن نباشید! سعی کنید علاقمندی‌های فرد مورد نظرتان را حداقل از نظر جزییات درنظر بگیرید. اینکه به هنر علاقه دارد یا گل و گیاه، رنگ موردپسندش چیست؟ اهل مطالعه است یا خیر؟ عینک استفاده می‌کند یا نه؟ اهل آشپزی کردن است؟ و از این قبیل سوال‌ها را اول با خودتان مرور کنید. حتی اگر یکی از جزییات پررنگ موردعلاقه‌اش را هم در خرید هدیه بگنجانید کار خیلی باارزشی است و متوجه دقت و توجه شما خواهد شد.

در این مطلب چند مورد از هدایایی که مناسب هر مادرشوهری است معرفی می‌کنیم تا کمی ذهنتان بازتر بشود و راحت‌تر بتوانید فکر کنید و بعد از آن دست به انتخاب بزنید!

  • صنایع دستی

صنایع دستی

کمتر خانمی پیدا می‌شود که به صنایع دستی علاقه نداشته باشد. مخصوصا هرچه سن و سال بالاتر باشد این علاقمندی پررنگ‌تر خواهد شد. یک وسیله دکوری سنتی یا حتی ظرفی که هم جزو صنایع دستی محسوب می‌شود و هم قابلیت استفاده در مهمانی‌های خاص را دارد انتخاب مناسبی است. انتخاب آویزهای مکرومه یا رومیزی و رانر از این هنر هم خیلی قابل تقدیر است. ارزش صنایع دستی خیلی بالاست و شما با این هدیه به مادرشوهرتان علاقه و ارزشی را که پیش شما دارد نشان خواهید داد!

  • وقت پدیکور و رسیدگی پوستی

پدیکور

همه خانم‌ها رسیدگی به خودشان را دوست دارند و با آن حالشان خوب خواهد شد. اما خیلی وقت‌ها اقدام کردن برای آن سخت به نظر می‌رسد. اگر شما یک وقت پدیکور و ماساژ پا یا حتی فیشیال پوست برای ایشان بگیرید و خودتان هم همراهشان بروید و تاکید داشته باشید بهترین خدمات را در این زمینه برای مادرشوهرتان ارائه کنند هم کار قشنگی است هم هدیه خاص و دوست داشتنی محسوب می‌شود!

  • کیف چرم

کیف چرم

کمتر خانمی پیدا می‌شود که از داشتن یک کیف چرم و باارزش خوشحال نشود! از آنجا که سلیقه‌ی افراد در انتخاب شکل و شمایل کیف متفاوت است بهترین راه این است که کیفی ساده با رنگی که قابلیت استفاده با هر تیپی را داشته باشد انتخاب کنید. با استفاده و دیدن آن کیف همیشه به یاد شما خواهد افتاد! حتی وقتی از دست شما خیلی عصبانی است و این شاید باعث رفع مشکلات در آینده هم بشود!

  • ست رسیدگی پوسیدگی شب و روز

رسیدگی پوستی

با توجه به اینکه سن مادرشوهرها معمولا به استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های شب و روز رسیده است پس انتخاب یک بسته کامل از برندی مناسب برای ایشان هم هدیه‌ی مناسبی است و هم ارزش بالایی دارد. مطمئنا از اینکه به فکرش بوده‌اید خوشحال خواهد شد.

  • جاکلیدی اختصاصی

جاکلیدی

طراحی یک جاکلیدی که از عکس مادرشوهرتان یا فرزندانش تشکیل شده باشد یا حتی از علاقمندی او به موضوعی که اطلاع دارید نشات گرفته باشد خیلی دلنشین است. با اینکه یک هدیه ظریف و ریزه میزه است اما ارزش آن به حدی بالاست که حتما دلش را شاد خواهد کرد. فقط به جایی سفارش بدهید که مطمئن باشید کیفیت بالایی دارد و هدف شما را به درستی اجرا خواهد کرد.

  • زیورآلات نقره

نقره

با توجه به اینکه قیمت طلا سر به فلک گذاشته است می‌توانید به سراغ رقیب آن یعنی نقره بروید! انتخاب یک انگشتر یا گوشواره یا گردنبند نقره جذابیت زیادی دارد. یک فلز گرانبها و اصیل است که هدیه باارزشی محسوب می‌شود. اگر هم در توان شما بود برای ایشان طلا هدیه بخرید که چه بهتر! تردید نکنید و سریع دست به کار شوید!

  • کارت هدیه

کارت هدیه

شاید  دادن وجه نقد به عنوان هدیه برای بزرگتر چندان جالب نباشد. اما کارت‌های هدیه که مخصوص فروشگاه‌های بزرگ است انتخاب خوبی است. شما از یک فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی، لباس یا هر نوع فروشگاه زنجیره‌ای که کارت هدیه دارند می‌توانید به مبلغ موردنظرتان کارت تهیه کنید و مادرشوهر عزیز و گرامی می‌توانند با خیال راحت به آنجا مراجعه کرده و با سلیقه‌ی خودشان خرید کنند. هم احترام آمیز است و هم ارزشمند. شک نداشته باشید!

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها