یکی از قشنگ‌ترین بازیهای بچگیتون قراره روی گوشی منتشر بشه

  • فؤاد رحیمی فؤاد رحیمی
  • ۱ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.4 دقیقه

راهنماتو-روزی روزگاری اون موقع‌ها که بازیها همچنان اصل و نسب خودشون رو داشتن، یک سری بازی بود به اسم Hitman که اون موقع تونسته بود بابت اینکه به گیمرها اجازه میده اهداف خودشون رو به روشی که دوست دارن از بین ببرن معروف شده بود. ولی وقتی که Hitman: Blood Money در سال 2006 معرفی شدش و یکم بعدش هم منتشر شد، طرفدارای این سری تونستن بهترین نسخه‌ای که تابحال از این سری منتشر شده بود رو روی PS2، Xbox و کامپیوتر تجربه کنن.

به گزارش راهنماتو، با اینکه خیلی وقت هستش که از انتشار اون بازی میگذره و الان سری Hitman یک خط زمانی جدید داره و به اصطلاح ریبوت شده ؛همچنان به این معنی نیستش که طرفدارا بخوان یک بار دیگه هم که شده اون جذابیتی که بازیهای قدیمی داشتن رو تجربه کنن. به نظر برای این دسته افراد خبر خوبی باشه که شرکت Feral Interactive، ناشر بازی Hitman: Blood Money قراره یک باره دیگه این بازی رو در دسترس گیمرها قرار بده ولی روی پلتفرم های جدید.

hitman-bloodmoney-comes-to-you

این بازی که قراره این دفعه با اسم Hitman: Blood Money - Reprisal منتشر بشه، به طور رسمی در 30 نوامبر یا 9 آذر روی پلتفرم های iOS و Android منتشر میشه. پس اگر شماهم مثل من دوست دارین که یک بار دیگه بتونین تمام مراحل قدیمی و خاطره‌انگیزی که این بازی داشت رو تجربه کنین، میتونین با مراجعه به استور های iOS و اندروید این بازی رو به قیمت 15 دلار بخرین.

hitman-bloodmoney-comes-to-you

درسته که به نظر خیلی‌ها این بیشتر شبیه یک ریمستر یا پورت ساده برای پول‌درآوردن از یک عنوان قدیمی باشه، ولی خب قضیه به همین جا ختم نمیشه و قراره بیشتر از این باشه. به طوری که برای اضافه کردن تنوع، Hitman: Blood Money - Reprisal خیلی ویژگی‌های جدید بازیهای بعدی Hitman رو هم داره. به عنوان مثال، حالت Instinct که در بازی‌های بعدی این سری معرفی شدش، بخشی از این نسخه جدیده که میتونه توی پیداکردن اهدافتون و راحتی بازی بهتون کمک میکنه. بازیکنا همچنین میتونن از یک رابط لمسی قابل تنظیم و پشتیبانی کامل از دسته استفاده کنن. تازه بازی جوری هستش که اگر نه با صفحه لمسی و نه با دسته راحتین میتونین خیلی راحت ماوس و کیبورد به گوشیتون وصل کنین و بازیش کنین . Feral Interactive همچنین گفته که این بازی همچنین قراره به Nintendo Switch بیاد ولی خب فعلا که خبری از تاریخ انتشارش روی کنسول دستی نینتندو منتشر نشده.

فؤاد رحیمی
فؤاد رحیمی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها