این هدیه‌ها برای کسی که عاشق مد و لباسه مناسبه!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.8 دقیقه

راهنماتو- «هر چی مد می‌شه دوست داره! عاشق تنوعه!»

افراد زیادی در دنیا و در همین کشور ما هستند که طرفدار پروپاقرص مد هستند. تمام اتفاقات روز در زمینه مد و لباس را دنبال می‌کنند، آن هم با عشق و تا آنجا که بتوانند و از پس آن بربیایند خودشان را همرنگ آن حرکت خواهند کرد.

به گزارش راهنماتو، هدیه خریدن برای افرادی که عاشق لباس و اکسسوری و تیپ و ظاهر هستند هم کار سختی است و هم کار راحتی! سخت از آن جهت که خودشان مرتب در راس اخبار قرار دارند و بهترین‌ها را می‌شناسند و در نتیجه تهیه هدیه برایشان آن هم هدیه‌ای که نداشته باشند و در عین حال دوستش بدارند کار دشواری است! و راحت به این دلیل که خب هرچه در این زمینه برایشان بخری حتی اگر تکراری دوستش دارند و بالاخره آنها را به یک مصرفی خواهند رساند!

چند مورد از هدیه‌هایی که برای این افراد مناسب است با هم می‌بینیم که قطعا خوشحالشان خواهد کرد.

1- اکسسوری مربوط به مو!

مو

آنقدر لوازم و تشکیلات مربوط به مو و زیباسازی آن زیاد شده است که اگر هر مدلی را هم انتخاب کنید امکان اینکه فرد موردنظرتان آن را داشته باشد باز هم کم است! تنوعشان زیاد است و انتخابش آدم را دچار وسواس می‌کند. ولی زیبا هستند.

2- هودی و شلوار

هودی و شلوار

از آنجا که در فصل سرد سال قرار داریم یکی از پرکاربردترین لباس‌ها می‌تواند هودی و شلوار جاگر باشد! اگر اورسایز انتخاب کنید که دیگر نورعلی نور می‌شود! رنگ آن را هم نود و خنثی در نظر بگیرید که همه سلیقه‌ها را پشتیبانی کند! یک انتخاب ایده‌آل برای هر کسی که طالب مد و زیبایی است!

3- عینک آفتابی فانتزی

عینک

هر سال چندین مدل عینک آفتابی فانتزی به بازار می‌آید که طرفداران مد را به سمت خود می‌کشاند. تهیه یک عینک آفتابی با مد روز شاید هنوز در سبد خرید فرد موردنظرتان قرار نگرفته باشد. اما انتخاب خوبی است!

4- لگ

لگ

لگ‌های براق، چرم، توری و... زیادی در بازار موجود است. اگر برای فصل سرد قصد خرید آن را دارید از مدل داخل کرکی انتخاب کنید که با یک بوت حتما دل هدیه گیرنده را خواهد برد! اگر هم لگ چهارفصل بگیرید در هر زمان و مکانی امکان استفاده از آن را خواهد داشت.

5- زیورآلات

زیورآلات

داشتن یک دستبند یا گردنبند و حتی انگشتر با مدل روز، حتی اگر جنس آن طلا یا نقره نباشد (که با گرانی و هزینه‌های گزاف این روزها خرید طلای آنها به عنوان هدیه امکان‌پذیر نیست)  جذابیت خودش را دارد. مخصوصا اگر کپی از برندهای بزرگ دنیا باشد که دل هدیه گیرنده را بدجوری خواهد برد. در این مورد اصلا شک نکنید!

6- ست عطر و لوسیون بدن

ست عطر

چه کسی می‌تواند از داشتن عطری که همراه آن لوسیون بدن و بادی اسپلش مخصوصش را هم داشته باشد خوشحال نشود؟! انتخابی بسیار ایده‌آل است و خیلی بهتر خواهد شد اگر عطر محبوب فرد موردنظرتان را بشناسید. در این صورت دیگر بی نهایت شادش خواهید کرد.

7- کیف

کیف

یک کیف شیک و زیبا همیشه یک طالب مد را سر ذوق می‌آورد! حتما در انتخاب آن نهایت سلیقه را به کار ببرید. کیف‌های ساده ولی شیک تمام سلایق را در خود دارند و قطعا مورد رضایت هدیه گیرنده خواهد بود. کیف همیشه کاربردی است و هروقتی قابل استفاده خواهد بود و درصد تکراری بودن آن خیلی پایین است!

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها