پوکو C۶۵ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه هلیو G۸۵ معرفی شد

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: گوشی هوشمند پوکو C۶۵ در مقایسه با نسل قبلی‌اش، به نمایشگر با رفرش ریت بالاتر، دوربین‌های بهتر و سرعت شارژ بالاتر مجهز شده است.

مشخصات فنی پوکو C۶۵

پوکو C۶۵ از نمایشگر ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد که حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگرچه با یک پنل استاندارد ۸ بیتی روبه‌رو هستیم، اما این پنل برای انتشار نور آبی تأییدیه TUV را دریافت کرده است و همچنین فناوری DC Dimming را ارائه می‌کند.

این گوشی هوشمند به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است که یک پیشرفت نسبت به دوربین ۵ مگاپیکسلی پوکو C۵۵ محسوب می‌شود. این دستگاه از قابلیت فلاش نمایشگر برای دوربین سلفی بهره می‌برد تا حتی در شرایط نوری ضعیف هم بتوانید تصاویر باکیفیتی بگیرید.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی به‌چشم می‌خورد که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۱.۸ و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو با دریچه دیافراگم f/۲.۴ می‌شود.

برای بازکردن قفل این دستگاه می‌توانید از سنسور اثرانگشت روی فریم آن یا دوربین سلفی برای فیس آنلاک استفاده کنید. پنل پشتی این دستگاه مانند اکثر گوشی‌های پوکو، از طراحی دو رنگ بهره می‌برد و لوگوی بزرگ پوکو در بخش بالایی دستگاه و در کنار سنسور‌های دوربین به‌چشم می‌خورد.

انرژی پوکو C۶۵ توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی تأمین می‌شود؛ البته درون جعبه تنها با شارژر ۱۰ واتی روبه‌رو هستیم. یکی از پیشرفت‌های بزرگ این دستگاه نسبت به پوکو C۵۵، استفاده از پورت USB-C به‌جای microUSB است.

قدرت جدیدترین گوشی اقتصادی پوکو را تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک هلیو G۸۵ تأمین می‌کند و کاربران می‌توانند آن را در نسخه‌های مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. درحال‌حاضر اطلاعی از تاریخ عرضه و همچنین قیمت پوکو سی ۶۵ نداریم.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها