اگه می‌خوای به یه فرد عاشق تکنولوژی هدیه بدی به اینا دقت کن!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- «هر چی تو دنیای تکنولوژی می‌گذره باید داشته باشه! باید؟!»

در روزگاری قرار داریم که هر روز اتفاقات جدیدی در دنیای تکنولوژی می‌افتد و اسباب و ادوات نو و به روزتری به بازار می‌آید. در این میان افرادی هم هستند که از عاشقان این حیطه محسوب می‌شوند و هم دنبال‌کننده‌ی خوبی برای عرصه تکنولوژی هستند و هم تا آنجا که می‌توانند در این مسیر هزینه می‌کنند.

به گزارش راهنماتو، برای اینکه یک فرد عاشق تکنولوژی را خوشحال کنید بهتر است در دنیای او کمی تردد کرده و علاقمندی‌هایش را بهتر بشناسید و از آنها انتخاب کنید. مسلما از اینکه شما به حیطه‌ی دوست داشتنی‌هایش سر زده‌اید و وقت صرف کرده‌اید شاد خواهد شد حتی اگر هدیه‌ی شما تکراری باشد! پس قدم اول اینکه در هر مدل هدیه خریدن، دنیای ذهنی و دلی فرد موردنظر را خوب جست‌وجو کنید. این ارزشمندی هدیه شما را بالاتر خواهد برد.

  • پایه تبلت

پایه تبلت

داشتن وسایل جانبی در هر زمینه‌ی کاری همیشه به درد خواهد خورد. شاید حتی خود فرد موردنظر به ذهنش نرسد یا زمان نگذارد یا حتی هزینه نکند که برای خودش این لوازم جانبی را تهیه کند ولی هدیه گرفتنشان خیلی لذت بخش است.

پایه تبلت هم از آن دست وسایلی است که کاربرد بسیار زیادی دارد و هر کسی را خوشحال خواهد کرد به ویژه کسانی که عاشق دنیای تکنولوژی هستند.

  • دوشاخه هوشمند

دوشاخه هوشمند

دوشاخه هوشمند یک وسیله کاربردی و درعین حال جذاب است. امکان کنترل از راه دور را دارد. می‌توانید مصرف برق هر فردی را مشاهده کنید. حتی امکان برنامه ریزی از میزان برق هم وجود دارد. در کل یک وسیله مفیدی است که برای طرفداران تکنولوژی خیلی جذابتر هم به نظر خواهد رسید.

  • دستیار صوتی گوگل(google nest mini)

دستیار صوتی گوگل

یک اسپیکر بلوتوثی است که برای پخش موسیقی خیلی مفید است. ابعاد آن کوچک و کارراه انداز است. هوشمند است و امکان اتصال به اینترنت را دارد و فرمان‌های صوتی را اجرا می‌کند.

  • کیس تبلت

کیس تبلت

اگر از برند تبلت فرد موردنظرتان اطلاعی دارید یکی از بهترین هدایایی که می‌توانید برایش بگیرید یک محافظ است. شاید محافظ خودش خراب شده باشد یا حتی کهنه و قدیمی شدنش دلش را زده باشد! وارد عمل بشوید و غافلگیرش کنید.

  • چاپگر قابل حمل بلوتوثی

چاپگر

چاپ کردن عکس‌های داخل گوشی و محتویات آن یکی از بهترین اتفاقاتی است که برای هر کسی می‌تواند بیفتد. جذابیت این کار خیلی بالاست. اگر امکانش را دارید حتما این وسیله را تهیه کنید!

  • لامپ بی سیم

لامپ بی سیم

زمانی که برق نباشد اما نیاز به روشنایی و نور داشته باشید حضور یک لامپ بی سیم و بدون نیاز به برق خیلی کاربردی است. لامپ‌های شارژی که بعد از هر بار شارژ کردن امکان ساعت‌ها استفاده را دارند خیلی هدیه خوب و مفیدی هستند!

  • چراغ خواب هوشمند

چراغ خواب هوشمند

معمولا صدای آلارم‌ گوشی یا ساعت‌ها یکی از بدترین صداهاست! از خواب ناز بیدار شدن سخت است آن هم با صدایی که دوست ندارید! اما استفاده از چراغ خوبی که صدای طبیعت را به گوش شما برساند و نور خورشید را به صورتتان بتاباند نشان از شروع یک روز خوب خواهد داشت! این چراغ خواب‌ها نه تنها برای عاشقان تکنولوژی که همه را خوشحال خواهد کرد!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها