بهترین بخاری گازی های ارزان بازار

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.4 دقیقه

راهنماتو- روزهای سرد سال فرا رسیده اند و بسیاری از افراد به دنبال خرید یک وسیله گرمایشی مناسب برای منزل و محل کار خود هستند. لوازم گرمایشی متعددی در بازار وجود دارند که از جمله آنها می توان به بخاری گازی، بخاری برقی، شوفاژ برقی، شومینه و انواع اسپیلت و رادیاتور اشاره کرد. در میان انواع لوازم گرمایشی بخاری گازی به دلیل قیمت مناسب و قابلیت جابجایی یکی از پرطرفدارترین لوازم گرمایشی در میان مردم است. از جمله ویژگی هایی که باید پیش از خرید بخاری گازی به آنها توجه داشت می توان به میزان بهره وری انرژی، خروجی گرمایش، قابلیت حمل، تعمیر و نگهداری، ایمنی و هزینه اشاره کرد. در ادامه با معرفی 5 بخاری گازی ارزان و باکیفیت با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: بخاری گازی آبسال مدل 463 (قیمت: 3,800,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، بخاری گازی 463 آبسال یک محصول باصرفه و مطمئن است که با برخورداری از حداکثر ظرفیت گرمادهی 4400 کیلوکالری بر ساعت برای منزل، دفتر کار و هر محل مشابهی با ایمنی کامل قابل استفاده است. این بخاری گازی کم مصرف از نوع دودکش دار است و بدلیل وزن کم می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد و یا روی زمین قرار داد. این دستگاه به سیستم کنترل اکسیژن محیط (ODS) مجهز شده است؛ این سیستم نسبت به درصد اکسیژن محیط حساس بوده و چنانچه درصد اکسیژن کاهش یابد و یا به عبارتی  گاز کربنیک زیاد شود، بخاری خاموش شده و تا تهویه کامل محیط نمی توان آن را روشن کرد. بخاری گازی 463 آبسال گازهای حاصل از احتراق را از طریق کلاهک تعدیل جریان که در پشت بخاری تعبیه شده است به یک دودکش به قطر 10 سانتی متر منتقل کرده و از محیط خارج می کند. از دیگر ویژگی های این بخاری گازی می توان به شعله قابل تنظیم، شیر کنترل مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل، جرقه زن، انتقال حرارت به دو طریق تابشی و جابجایی، گاورنر برای ثابت کردن نوسان گاز ورودی و رگلاتور اشاره کرد.

بخاری

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل بخاری گازیحداکثر میزان گرمادهیسیستم ایمنی  ترموکوپلسیستم کنترل اکسیژن محیطنیاز به دودکشدیگر قابلیت هاقیمت
نیک کالا مدل ایده آل MN96500 کیلوکالریداردداردداردتنظیم دما، شیشه ایمن، جرقه زن4,000,000 تومان
آبسال مدل هوشمند 4053900 کیلوکالریداردداردنداردخاموشی خودکار، گاورنر، تنظیم شعله در سه وضعیت3,000,000 تومان
بهکاران طرح شومینه مدل پرنس 280001500 کیلوکالریدارددارددارد گاورنر، تنظیم دلخواه شعله، جرقه زن، شیشه ایمن2,800,000 تومان
پلار 2OKN4000 کیلوکالریداردداردنداردتنظیم دما، گاورنر، تنظیم شعله2,700,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها