بهترین آون توستری که میشه با 5 میلیون خرید

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.4 دقیقه

راهنماتو- آون توسترهای امروزی اجاق‌های پرکاربردی هستند که وظایفی خیلی بیشتر از برشته کردن نان را انجام می دهند. آنها می توانند از عهده انجام کارهای زیادی مانند یخ زدایی، گرم کردن مجدد غذا، پخت کیک و پیتزا، برشته کردن مرغ و نان و ... بخوبی برآیند. قیمت آون توسترهای موجود در بازار در پاییز 1402 در بازه قیمتی حدود 2 میلیون تومان تا 35 میلیون تومان قرار دارد. در ادامه با معرفی 5 آون توستر باکیفیت با بودجه حدود 5 میلیون تومان با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: آون توستر تکنو مدل Te-551 (قیمت: 5,400,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، آون توستر تکنو مدل Te-551 یکی از محصولات کاربردی با گنجایش 50 لیتر است که برای خانواده های با جمعیت متوسط مناسب است. اولین ویژگی جالب این محصول که توجه ما را به خود جلب کرد، وجود فن کانوکشن است. این قابلیت حرارت و دما را در تمام محفظه فر به طور کامل پخش کرده و به پخت یکنواخت مواد غذایی کمک می کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این محصول توان مصرفی بالای آن (2000 وات) است که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی غذاها را گرم کند، دوباره بپزد، برشته و گریل و حتی یخ زدایی کند. این محصول به قابلیت جوجه گردان نیز مجهز شده است و یک  یک سیخ جوجه‌گردان به همراه آن ارائه می شود. به کمک پنل لمسی دستگاه می توانید دما، المنت حرارتی و زمان پخت را تنظیم کنید.

توستر

المنت‌های حرارتی این آون توستر در سه حالت بالا، پایین و همزمان بالا و پایین قابل تنظیم هستند. از دیگر قابلیت های این آون توستر می توان به برخورداری از 12 برنامه پخت، درب دو جداره، چراغ داخل فر، المنت حرارتی از جنس استیل ضد زنگ و دو طبقه مجزا اشاره کرد. توری گریل، سیخ جوجه‌گردان، سینی لعابی، گیره سینی و دستگیره جوجه گردان اقلامی هستند که همراه با این آون توستر ارائه می شوند. با وجود تمام این ویژگی ها می توان گفت این آون توستر یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که نسبت به محصولات در این رنج قیمت، قابلیت های کاملی را ارائه می دهد.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

مدل آون توسترظرفیتتوانفن کانوکشنجوجه گردانسایر قابلیت هاقیمت
دسینی  CZ38A-RML45 لیتر2500 واتداردداردتنظیم دما، چراغ داخلی، سینی گریل5,000,000 تومان
جنرال اینترنشنال GI-451045 لیتر2000 واتداردداردتنظیم دما، چراغ داخلی، زمان سنج5,400,000 تومان
تولیپس  OT-A450745 لیتر1800 واتداردداردتنظیم دما، یخ زدایی، زمان سنج5,500,000 تومان
سایا  Vulcan-3535 لیتر1600 واتداردداردشیشه دوجداره، زمان سنج، چراغ داخلی5,300,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها