بهترین مینی واش تمام اتوماتیک چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.6 دقیقه

راهنماتو- اگر فرزند کوچک دارید، به تنهایی زندگی می کنید، بودجه کمی برای خرید ماشین لباسشویی دارید و یا خانواده کم جمعیتی دارید، مینی واش گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. مینی واش ها فضای کمی را اشغال می کنند، قابل حمل هستند و مانند ماشین‌های لباسشویی کلاسیک نیاز به اتصال دائم به شیر آب و فاضلاب ندارند. این ماشین‌ لباسشویی های کوچک نه تنها از نظر هزینه خرید مقرون به صرفه هستند، بلکه آب و برق کمی نیز مصرف می کنند و دوستدار محیط زیست هستند.

به گزارش راهنماتو، در میان انواع مینی واش های موجود در بازار، مینی واش های تمام اتوماتیک در دسته محصولات پرطرفدار قرار می گیرند. این نوع مینی واش ها شستشو، آبکشی و خشک کردن لباس ها را بطور کاملا خودکار انجام می دهند. در ادامه با معرفی 5 مورد از بهترین و پرفروش ترین مینی واش های تمام اتوماتیک موجود در بازار با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: مینی واش آ ا گ مدل DS-AWM38BC (قیمت: 9,100,000 تومان)

مینی واش DS-AWM38BC آ ا گ یکی از بهترین مینی واش های تمام اتوماتیک موجود در بازار است که تمام ویژگی های یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک را با قیمتی بسیار پایین تر در اختیار شما قرار می دهد. اولین ویژگی این محصول که توجه ما را به خود جلب کرد، برخورداری از موتور قدرتمند 220 واتی با سرعت چرخش موتور 1400 دور بر دقیقه است که قادر است تمام مراحل شستشو از آبگیری تا آبکشی و خشک کردن را بدون نیاز به دخالت کاربر و به صورت کاملا اتوماتیک انجام دهد. این محصول به یک نمایشگر دیجیتال مجهز شده است که امکان کنترل 10 برنامه متنوع شستشو با ویژگی های خاص و در زمان ها و سرعت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد.

مینی واش

علاوه بر این به یک دیگ تمام استیل و مجهز به سیستم حرفه ای پرزگیر نیز مجهز شده است که علاوه بر عمر بالا و استقامت فوق العاده روند شستشو و آبکشی بهتری برای شما به ارمغان می آورد. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این محصول سیستم خشک کن قدرتمند و بسیار کم صدای آن است. این مینی واش می تواند حداکثر 4 کیلوگرم لباس خشک را در هر بار شستشو دهد. شما می توانید میزان آب مینی واش را نیز با توجه به مقدار لباس ها و با استفاده از پنل لمسی مینی واش تنظیم کنید.

از جمله دیگر مینی واش های تمام اتوماتیک باکیفیت موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل مینی واشسرعت چرخش موتورظرفیتدیگر قابلیت هاقیمت
جنرال تکنیک SH-MW 3090موتور قوی با سیم پیچ مسی3 کیلوگرمنمایشگر LED، پرزگیر، بدون لرزش8,700,000 تومان
فریدولین SWF-38A1300دور بر دقیقه3.8 کیلوگرمقفل کودک، نمایشگر لمسی،  عیب یابی8,000,000 تومان
فریدولین SWF-35A1400 دور بر دقیقه3.5 کیلوگرمعیب یابی هوشمند، قفل کودک، نمایشگر8,000,000 تومان
سیلورلوکس SLW4500F1400 دور بر دقیقه3.5 کیلوگرمنمایشگر LED، عیب یاب هوشمند، تنظیم ارتفاع آب8,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها