(تصاویر) خودرویی که ظرف 3 دقیقه به هواپیما تبدیل می‌ شود

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

کاماپرس نوشت: شرکت سامسون موتورز به تازگی نخستین پرواز رسمی یک ماشین پرنده را انجام داده و در این رابطه اعلام کرده که این ماشین گام بزرگی در جهت تولید ماشین‌های پرنده تبدیل پذیر محسوب می‌شود. این ماشین جدید می‌تواند هنگام حرکت بر روی زمین دم و بال‌هایش را جمع کند و برای استفاده روزمره بسیار کاربردی باشد. پیش از این هیچ ماشین پرنده‌ ای دارای ویژگی‌های مذکور نبوده است.

کمپانی سامسون موتورز (Samsom Motors) به تازگی سرمایه‌گذاری زیادی بر روی ماشین‌ پرنده انجام داده که علاقه‌اش به فعالیت در این حوزه را نشان می‌دهد. محصولی که این کمپانی طراحی و تولید کرده، برخلاف یک هواپیمای معمولی از یک سیستم هیبریدی منحصر به فرد و یک موتور سه سیلندر بهره می‌برد. موتور سه سیلندر از بنزین اکتان 91 استفاده می‌کند؛بدان معنا که برای پرواز به بنزین مخصوص هواپیما نیازی ندارد.

1

اگر تحمل توقف های طولانی در ترافیک را ندارید، می‌توانید به نزدیک‌ترین باند بروید و آماده پرواز شوید. این ماشین پرنده ظرف 3 دقیقه از یک خودرو به هواپیما تبدیل می‌شود. بال‌ها بیرون آمده و دم امتداد پیدا می‌کند. این ماشین پرنده در آسمان می‌تواند به سرعت 322 دست یابد و 13000 پا اوج بگیرد. میزان برد با یک باک بنزین نیز بیش از 725 کیلومتر اعلام شده است.

1

ماشین پرنده سامسون موتورز بر روی زمین می‌تواند به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت دست بیابد که با سرعت خودروهای کوپه متعارف برابری می‌کند. این ماشین دو سرنشین با اسباب و اثاثیه شان را در خود جا می‌دهد و برای استفاده خانوادگی مناسب نیست.

1

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها