با 30 میلیون این ماشین ظرفشویی ها رو بخر

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.6 دقیقه

راهنماتو- ماشین ظرفشویی یکی از پرطرفدارترین لوازم خانگی در آشپزخانه های مدرن امروزی است که چالش شستشوی دستی ظروف را برطرف کرده است. مانند دیگر لوازم خانگی، ماشین ظرفشویی ها نیز روزبه روز هوشمندتر و پیشرفته تر شده و به برنامه های مختلفی مجهز می شوند. انتخاب یک ماشین ظرفشویی خوب به عوامل زیادی بستگی دارد؛ تعداد اعضای خانواده، مقدار ظروف، برنامه های شستشو و میزان مصرف انرژی از جمله عواملی هستند که در هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی باید به آنها توجه کنید. در ادامه با معرفی بهترین ماشین ظرفشویی ها با بودجه 30 میلیون تومان با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20M (قیمت: 30,700,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ماشین ظرفشویی SMS46MW20M بوش یکی از ماشین لباسشویی های باکیفیت این برند است که 14 نفر ظرفیت دارد و با داشتن 6 برنامه شستشوی اصلی و 3 برنامه شستشوی ویژه در شستشوی ظروف به کمک شما آمده است. یکی از ویژگی های جالب توجه این محصول برخورداری از موتور EcoSilence Drive می باشد که عملکردی بهینه همراه با صرفه جویی در انرژی و بدنه عایق با حداقل میزان صدا (46 دسی بل) را به ارمغان می آورد. این محصول با دارا بودن فناوری Active Water علاوه بر مصرف کمتر آب و انرژی حین شستشو موجب گردش آب هدفمند، بهبود عملکرد پمپ و گرمایش سریع آب می شود. سیستم  Aqua Stop یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول است که  جریان آب وارد شده به دستگاه را کنترل کرده و در صورت تشخیص نشتی، سریعا از ورود آب به دستگاه جلوگیری می کند.

ماشین ظرفشویی

این ماشین ظرفشویی به سه سبد مجهز شده است، طبقه پایین مخصوص ظروف بزرگ، طبقه میانی برای قرار دادن فنجان و لیوان و طبقه بالایی برای قرار دادن قاشق و چنگال است. از جمله دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به رده مصرف انرژی ++A، قابلیت تشخیص تعداد ظروف سنسور، تشخیص میزان آب، سیستم محافظت از ظروف شیشه ای، نشانگر میزان نمک و جلا دهنده، شستشوی فوق بهداشتی با دمای بالا، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع، شستشوی شبانه و شستشو با دمای خودکار اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی به یک نمایشگر برای نشان دادن عملکرد دستگاه و وجود تدابیر ایمنی همچون قفل کودک نیز مجهز شده است.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

مدل ماشین ظرفشوییظرفیتتعداد برنامه های شستشومیزان صدارده مصرف انرژیقابلیت های ویژهقیمت
الگانس EL901615 نفر8 برنامه49 دسی بل++Aبرنامه نصف ظرفیت، افزودن ظروف حین شستشو30,500,000 تومان
اسنوا SDW-246T14 نفر6 برنامه49 دسی بل+++Aعیب یاب هوشمند، تشخیص نشتی آب30,300,000 تومان
جی پلاس GDW-J441W14 نفر6 برنامه اصلی و 3 انتخابی46 دسی بل++Aشستشو با نصف ظرفیت، خشک کن ظروف با باد گرم30,000,000 تومان
ایکس ویژن M140-W-S14 نفر8 برنامه44 دسی بل++Aنمایشگر LED، شروع شستشو در زمان دلخواه28,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها