سلبریتی های زیبا با کک و مک!

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

نی نی بان نوشت: سلبریتی های زیبا در زندگی واقعی هم با وجود مشکلات پوستی که ممکن است همه افراد داشته باشند، جذاب و خواستنی به نظر می‌رسند. فضای مجازی یک خوبی که دارد، عکس طبیعی از چهره خود افراد مشهور را ترند کرده است. جدیدا یک چالش راه افتاده بود که هرکس، عکس طبیعی و نچرال از چهره خود بگذارد. 

بدون هیچ افکت و آرایشی! ممکن است تا به الآن همه تصور کرده باشند که افراد مشهور، هیچ مشکل پوستی ندارند. در حالی که تصور اشتباهی است! وقتی هنرمندان و افراد معروف جلوی دوربین می‌آیند، میکاپ دارند و گریم شده‌اند. به همین دلیل تغییرات ظاهری آن‌ها نمی‌گذارد که چهره اصلی و مشکلات پوستی مانند کک و مک، پدیدار شود. در ادامه می‌خواهیم بدانیم که کدام یک از افراد مشهور و هنرمندان با وجود کک و مک، جذاب شده‌اند؟

1

1. لیندسی لوهان، مدل 37 ساله

1

هنانطور که می‌دانید و می‌بینید، خانم لیندسی لوهان مدل و بازیگر دورگه است که زیبایی تماشایی دارد. با این حال او بر روی صورت خود کک و مک‌های زیادی دارد. این کک و مک‌ها باعث شده است که او در واقعیت و بدون آرایش، ظاهر خاصی داشته باشد. به دلیل فشار برخی از رسانه‌ها، خانم لیندسی لوهان مدل و بازیر معروف آمریکایی، تصمیم گرفت که صورت خود را لیزر کند تا کک و مک‌ها از بین برود. با این حال او بعدها تصمیم گرفت تا خودش را با صورت واقعی و جذابش به همگان، نشان دهد.

2. تارا بنکس، جزو سلبریتی های زیبا و نچرال

1

خانم تارا بنکس یک هنرپیشه فعال در حوزه بازیگری و مدلینگ موفق است. او در صفحه اینستاگرام خود، عکس‌هایش را اکثرا بدون فیلتر و آرایش یه نمایش می‌گذارد. خانم تارا بنکس معتقد است که به اندازه کافی، هنگام ندلینگ و هنرپیشگی او را گریم می‌کنند. پس اشکالی ندارد چهره صاف و ساده خود را نشان دهد. او تلاش کرده است که کک و مک چهره خود را طبیعی جلوه دهد تا همه بدانند که با این مشکلات هم می‌توان زیبا و جذاب بود. به نظر شما خانم تارا بنکس با این اوصات، زیبا و جذاب به نظر نمی‌رسند؟

3. اما واتسون، بازیگر فمینیستی

1

خانم اما واتسون، بازیگر فمینیستی است که تلاش کرده چهره خود را بدون فیلتر به طرفدارانش نشان دهد. او معتقد است که هیچکس نباید بخاطر کک و مک و مشکلات پوستی خود خجالت بکشد. چرا که این واقعه دست خود فرد نبوده و می‌تواند جزئی از زیبایی‌های منحصر به فرد او باشد.

سخن آخر در رابطه با سلبریتی های زیبا با کک و مک!

این افراد مشهوری که دیدید، همگی با ظاهر پر کک و مک خود مشکلی ندارند. بلکه احساس می‌کند این گونه زیباتر و منحصر به فردتر به نظر می‌رسند. همانطور که در این مطلب اشاره شد، هیچکس آنطور که می‌خواهد به دنیا نیامده است. پس بهتر است مشکلاتو ویژگی‌های خود را بپذیریم و با آن‌ها کنار بیاییم. نظر شما در این باره چیست؟

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها