ارزان ترین مایکروویو کانوکشن دار چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۹ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.7 دقیقه

راهنماتو- مایکروویو یکی از پرکاربردترین لوازم پخت و پز در آشپزخانه های امروزی است که انجام کارهای بسیاری از جمله گرم کردن غذا، تهیه سوپ، چای و قهوه، آماده سازی تنقلاتی مانند ذرت بو داده، پخت کباب، گریل و یخ زدایی را بر عهده گرفته است. هیچ وسیله دیگری به اندازه مایکروویو نمی تواند این همه کار را انجام دهد. با این حال، با توجه به تنوع ویژگی ها و برندهای مختلف، انتخاب بهترین مایکروویو می تواند مساله ای چالش برانگیز باشد.

به گزارش راهنماتو، از جمله ویژگی های مهمی که در هنگام خرید مایکروویو باید به آنها توجه کرد، می توان به ظرفیت، توان مصرفی، سنسورها، قابلیت کانوکشن، تکنولوژی اینورتر، قفل کودک، خاموشی خودکار و ... اشاره کرد. یکی از قابلیت هایی که در مایکروویوهای مدرن به کاررفته است، کانوکشن است. این فناوری با ارائه تنظیمات پیش‌فرض به طور خودکار، سرعت، دقت و بهینگی پخت مواد غذایی را بهبود بخشیده و با پخت یکنواخت مواد غذایی به پخت سریع تر و حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی کمک می کند. در ادامه با معرفی ارزان ترین مایکروویوهای کانوکشن دار موجود در بازار با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S (قیمت: 12,000,000 تومان)

مایکروویو GMW-M346S جی پلاس یکی از محصولا باکیفیت این برند و یکی از ارزان ترین مایکروویوهای کانوکشن دار موجود در بازار است که با برخورداری از ظرفیت 34 لیتر و توان مصرفی 1000 وات امکان آماده سازی غذاها و خوراکی های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از مزایای جالب این مایکروویو قابلیت پخت به روش گریل است که با ایجاد محیطی مشابه کباب پز به کباب کردن، برشته کردن و قهوه ای شدن مواد غذایی کمک می کند. این دستگاه به قابلیت پخت ترکیبی نیز مجهز شده است که به شما این امکان را می دهد تا انواع غذا را با توجه به نوع پخت موردنیاز و ترکیب حالت های مختلف پخت آماده کنید. این دستگاه همچنین با دارا بودن 10 منوی پخت اتوماتیک امکان تهیه انواع غذا را برای شما فراهم می کند.. بر روی بدنه این دستگاه یک نمایشگر LED تعبیه شده است که می توان به کمک آن تنظیمات مورد نیاز را اعمال کرد. از جمله دیگر قابلیت های کاربردی این مایکروویو می توان به  عملکرد یخ زدایی، ذخیره سازی تنظیمات دلخواه، قابلیت پخت سریع، قفل کودک، تایمر و قابلیت تغییر توان اشاره کرد.  

مایکروویو

از جمله دیگر مایکروویوهای کانوکشن دار ارزان قیمت بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل  دستگاهتوان و ظرفیتکانوکشنبرنامه های پختگریلسایر قابلیت هاقیمت
شیائومی MWBLXE1ACM700 وات،20 لیتردارد11 برنامهنداردکنترل از طریق تلفن همراه، پخت ترکیبی9,700,000 تومان
پاناسونیک NN-CD67MB900 وات، 27 لیتردارد10 برنامهداردنمایشگر لمسی، یخ زدایی، قطع خودکار، برنامه پذیری13,000,000 تومان
اسنوا SW-543121600 وات، 38 لیتردارد12 برنامهداردیخ زدایی، پخت ترکیبی، فن خنک کننده17,100,000 تومان
ال جی MA38841650 وات، 38 لیتردارد28 برنامهداردپخت ترکیبی، یخ زدایی، پخت با بخار23,500,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها