(تصویر) وان پلاس 12R برای سلاخی گوشی‌های پرچم‌دار در راه است

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

خبرآنلاین نوشت: گوشی وان پلاس 12R با مشخصات قدرتمندی از راه می‌رسد که برای رقبایش چالشی جدی خواهد بود.

وان پلاس خود را برای رونمایی گوشی پرچم‌دار بعدی‌اش، یعنی وان پلاس ۱۲، آماده می‌کند. بااین‌حال، این تنها گوشی این شرکت نیست که در صف رونمایی قرار دارد. وان پلاس 12R، نمونه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تر وان پلاس ۱۲، نیز در راه است و انتظار می‌رود در اواخر ماه ژانویه (دی و بهمن) در هند عرضه شود.

به‌گزارش Tech Outlook، وان پلاس 12R در پایگاه صدور گواهینامه‌ی IMDA سنگاپور با شماره مدل CPH2609 دیده شده است که پشتیبانی آن از شبکه‌ی 5G، وای‌فای، بلوتوث و NFC را تأیید می‌کند. اگرچه این فهرست چیز دیگری را نشان نمی‌دهد، می‌گوید که فاصله‌ی چندانی با رونمایی این گوشی نداریم.

اخیراً یکی از کمپین‌های بازاریابی جهانی سهواً تاریخ عرضه‌ی وان پلاس 12R را فاش کرده است که نشان می‌دهد این گوشی ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ (۳ بهمن ۱۴۰۲) در هند عرضه می‌شود. درحالی‌که این تاریخ رسماً تایید نشده است، یکی از افشاگران از عرضه‌ی این گوشی وان پلاس در نیمه‌ی دوم ژانویه خبر می‌دهد.

1

جزئیات چندانی از مشخصات وان پلاس 12R هنوز دردسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی وان پلاس Ace 3 باشد و ازنظر طراحی، به وان پلاس 11R با برخی بهبودها شباهت داشته باشد.

گفته می‌شود که وان پلاس 12R از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و OxygenOS 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

مجموعه‌ی دوربین پشتی این گوشی احتمالاً شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای سلفی‌ها در نظر گرفته شود.

وظیفه‌ی تأمین انرژی این دستگاه را باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات بر عهده دارد.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها