راهنمای خرید 5 آون توستر تا سقف 5 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو- بگذارید همین اول جواب سوالتان را بدهم. حتما از خودتان می پرسید چرا باید آون توستر بخرم؟ بسیاری از خریداران که سری به بازار مایکروفرها می زنند و قیمت ها را می بینند از خیر خرید مایکروفر به طور کامل می گذرند. اما یک جایگزین برای مایکروفر می تواند آون توستر باشد. البته مشروط بر آن که با سلیقه و اهل امتحان کردن دستورهای غذایی جدید باشید.

به گزارش راهنماتو، حرید اون توستر می تواند برای خانواده های کم جمعیت یا مجردها مثل یک معجزه کوچک باشد. درواقع با استفاده از آون توستر، افراد می توانند غذاهای خود را در کوتاهترین زمان و به شیوه ای مدرن آماده کنند. اگرچه آون توسترها در مقایسه با مایکروفرها مقرون به صرفه تر محسوب می شوند اما آون توسترهای گران قیمت نیز در بازار پرشمارند. به همین خاطر هم من فهرستی را آماده کرده ام که شامل 5 آون توستر برتر بازار می شود. سقف قیمت محصولات موجود در این فهرست 5 میلیون تومان است:

آون توستر بایترون مدل TO-285(قیمت حدودی: 5 میلیون تومان)

آون توستر

آون توستر بایترون قابلیت گریل کردن و پخت غذا با هوای گرم را دارد. حداکثر درجه حرارت این آون توستر۲۳۰ درجه سانتی گراد است. این محصول دارای جوجه گردان و تنظیم گر دما است. آون توستر بایترون، درابعاد۵۵×۳۵×۴۵ سانتی‌متر طراحی شده است. این آون توستر یک عدد قفسه دارد.

حداکثر توان مصرفی این آون توستر ۱۵۰۰ وات است. صفحه نمایش این آون توستر دیجیتالی است.ظرفیت این آون توستر ۳۸ لیتر است. از اقلام همراه این آون توستر می توان به سیخ جوجه گردان و  سینی طبقه اشاره کرد. وزن این محصول حدود ۴۰۰۰ گرم است.

آون توستر سپهرالکتریک SE4582B(قیمت حدودی: 4 میلیون و پانصد هزار تومان)

سپهر الکتریک

از گران قیمت ترین آون توستر فهرستمان شروع کنیم. این آون توستر دارای المنت گرمایشی استیل و برنامه یخ زدایی است.آون توستر سپهر الکتریک دارای تایمرو سینی لعابی است. همچنین این ان توستر دارای سینی گریل و سینی میوه شیشه است. یکی از ویژگی های مثبت و مهم این آون توستر، وجود دو جداره مقاوم در برابر حرارت و صفحه نمایشگر تمام لمسی است.

این آون توستر، فن کانوکشن برای پخت سه بعدی و گرمایش یکنواخت دارد. از دیگر ویژگی های این آون توستر می توان به قابلیت تنظیم دمای ۲۴۰ درجه سانتی گراد تا ۴۰ درجه سانتی گراد اشاره کرد. ظرفیت این آون توستر ۴۵ لیتر است. آون توستر سپهر الکتریک صفحه نمایش لمسی دارد. از امکانات مثبت این آون توستر می توان به قابلیت یخ زدایی اشاره کرد.

آون توستر داتیس مدل DT812(قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

آون توستر داتیس

آون توستر داتیس دارای سینی گریل و فن کانوکشن است. آون توستر داتیس دارای تایمر و جوجه گردان است. درب این آون توستر دارای شیشه دو جداره است. آون توستر داتیس دو طبقه دارد. سینی این آون توستر نیز از نوع دو طرف لعابی است. از دیگر قابلیت های مثبت این آون توستر می توان به قابلیت تنظیم دما اشاره کرد.

این آون توستر دو ظبقه است. ظرفیت این آون توستر ۳۱ تا ۳۵ لیتر است. از دیگر امکانات این آون توستر می توان به جوجه گردان اشاره کرد. این اون توستر، تایمر و قفسه نگهداری دارد. این اون توستر چراغ داخلی دارد و حداکثر درجه حرارت۲۵۰ درجه سانتی گراد دارد. ابعاد این آون توستر ۵۱x۴۰x۳۴ سانتی‌متر است.

حداکثر توان مصرفی این آون توستر۱۵۰۰وات است. ظرفیت این اون توستر۳۲ لیتر و وزن آن ۱۲۵۰۰ گرم است.

آون توستر سایا مدل Vulcan 20(قیمت حدودی: 2 میلیون و ششصد هزار تومان)

آون توستر

آون توستر سایا به چهار المنت حرارتی مجهز شده است. این محصول دارای امکاناتی از جمله زنگ هشدار، زمان‌سنج و چراغ نشانگر حالت خاموش و روشن است.  این آون تونستر شیشه‌ای دوجداره‌ی مقاوم در برابر حرارت دارد. ابعاد این آون توستر، ۲۷۵  × ۲۵۵ × ۴۵۰ سانتی‌متر است.

وزن آون توستر سایا ۵.۷۵ گرم است. این آون توستر دارای توری کباب‌پز، سینی لعاب‌کاری‌شده‌ی طبخ غذا سیخ جوجه‌گردان گیره‌ی سیخ جوجه‌گردان دستگیره‌ی مخصوص سیخ جوجه‌گردان دستگیره‌‌ی مخصوص سینی طبخ و سینی جمع‌آوری باقیمانده‌ی مواد غذایی است. ظرفیت این آون توستر۲۰ لیتر و حداکثر توان مصرفی۱۵۰۰ وات است.

این آون توستر۳ طبقه دارد. از دیگر امکانات این آون توستر می توان به وجود تایمر اشاره کرد. حداکثر درجه حرارت در این آون توستر ۲۳۰ درجه است. این آون توستر دارای زمان سنج است.

آون توستر سایا مدل Vulcan-10(قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان)

توستر

آون توستر سایا دارای دو المنت شیشه‌ای با محافظ فلزی بدنه‌ از جنس استیل است. این آون توستر چراغ نشانگر روشن یا خاموش‌بودن و ترموستات کنترل دما دارد. ابعاد این توستر۳۶۰ × ۱۸۰ × ۱۸۰ سانتی‌متر است. از اقلام همراه این محصول می توان به سینی و شبکه‌ی پخت اشاره کرد.

ظرفیت این آون توستر ۱۰ لیتر و حداکثر توان مصرفی آن ۸۰۰ وات است. این آون توستر یک قفسه دارد. از دیگر ویژگی های مثبت این آون توستر می توان به وجود تایمر اشاره کرد. حداکثر درجه حرارت در این آون توستر ۲۳۰ درجه است. این آون توستر قابلیت تنظیم دما دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها