راهنمای خرید بهترین بخارشو برای تمامی بودجه ها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو-هرچه به ایام عید نزدیک تر می شویم تعداد افرادی که به فکر خانه تکانی و نظافت خانه خود از طریق مدرن ترین وسایل روز هستند نیز بیشتر و بیشتر می شود. بخارشوهای جدید می توانند چندین وظیفه را یک جا انجام داده و به یک دستیار عالی برای نظافت خانه تبدیل شوند.

به گزارش راهنماتو، برای خانمهای خانه دار با سلیقه هیچ چیز به اندازه نظافت و پاکسازی سطوح اهمیت ندارد. البته خانه تکانی شب عید زن و مرد ندارد و آقایان هم باید مشارکت کنند. بله دقیقا همین است. حیف که استیکر خنده در این متن جایی ندارد مگرنه در برابر استیکر خشم برخی آقایان خواننده این سطوح یک استیکر خنده می گذاشتم.

به هر حال اگر قرار است در خانه تکانی شب عید نتایج درخشانی بگیرید، بهتر است بخارشو ها را هم امتحان کنید. با این وضعیت دلار و شرایط رو به رشد قیمت ها حتما قبل از عید اقدام به خرید بخارشو کنید چون حدس می زنم بعد از عید وضعیت قیمت ها به سمتی برود که عطای خرید بخارشو را به لقایش ببخشید. در ادامه 5 گزینه مناسب خرید بخارشو را برای شما معرفی کرده ام، پس با راهنماتو همراه باشید:

بخارشوی بایترون مدل BSX-4100(قیمت حدودی:7 میلیون تومان)

بخارشو

اولین بخارشو در فهرست من گران قیمت ترین بخارشو است. این بخارشو در ابعاد۴۵×۳۵ سانتی‌متر، طراحی شده است. وزن این بخارشو حدود 5 کیلوگرم است. این بخارشو ساخت کشور چین است و از اقلام همراه آن می توان به کیف لوازم جانبی، کفی زمین شوی و فرچه زمین شوی اشاره کرد.حداکثر توان مصرفی این بخارشو۱۵۰۰ وات است. ظرفیت مخزن آب در این بخارشو۱.۹لیتر است.

مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار۵ دقیقه و مدت زمانی که می توانید از این محصول استفاده کنید حدود چهل دقیقه است. این بخارشو مناسب برای شست‌و‌شوی دیوار، شیشه و زمین است. این بخارشو طراحی زیبا و ویژگی های جانبی جالبی دارد و می تواند برای افرادی که دوست دارند یک بخارشوی منحصر به فرد داشته باشند کاملا ایده آل است.

بخار شو برلین مدل BG2032(قیمت حدودی: 6 میلیون تومان)

بخارشو برلین

بخارشو برلین دارای انواع سری برای تمیزکاری تمام سطوح از جمله شیشه،سرامیک،کف،پارکت،مبلمان،دیوار،کمد،درب و سایر سطوح است. ابعاد این بخارشو۴۰x۴۰x۴۴ سانتی‌متر و وزن آن ۲۸۰۰ گرم است. کشور مبدا برند، چینی است و تکنولوژی آلمانی است. طول سیم این بخارشو ۵ متر و حداکثر توان مصرفی۱۶۰۰ وات است. ظرفیت مخزن آب۱.۷ لیتر و مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار یک دقیقه است. مدت زمان قابل استفاده از این بخارشو حدود ۴۵ دقیقه است.

این بخارشو مناسب برای شست‌و‌شوی زمین، شیشه و دیوارها است. سری این بخارشو قابل تنظیم است. این بخارشو به لحاظ طراحی، ظاهر زیبایی دارد و می تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. ارگونومی طراحی این بخارشو هم کاملا مناسب است و دست کاربر را خسته نمی کند.

بخار شو نانیوا مدل NS-8550(قیمت حدودی: 5 میلیون و 200 هزار تومان)

بخارشو نانیوا

سومین گزینه خرید بخارشو برای شما بخارشوی نانیوا است. این بخارشو ظاهری جمع و جور و زیبا دارد. طول سیم این بخارشو 5 متر و حداکثر توان مصرفی۲۰۰۰ وات است. ظرفیت مخزن آب در انی بخارشو یک لیتر و نیم و مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار۶۰ دقیقه است. این بخارشو مناسب برای نظافت دیوار، شیشه و زمین است.

ظاهر ساده و بدون جزئیات این بخارشو می تواند برای برخی از کاربران تا حدودی ناامید کننده باشد. اما به لحاظ کارکرد این بخارشو یکی از برترین محصولات موجود در بازار است. بنابراین با خیال راحت به سراغ خرید این بخارشو بروید.

بخار شو شارک مدل S1000UK(قیمت حدودی: 3 میلیون و دویست هزار تومان)

بخارشو شارک

ظاهر این بخارشو با بخارشوهای کمی سنتی تر تا حد زیادی مشابهت دارد و می تواند برای افرادی که به دنبال یک محصول با ظاهر نوستالژیک می گردند، مناسب باشد.

برند شارک یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه تولید بخارشو است و با بخار شوی برند شارک از آشپزخانه تا حمام، راهرو و اتاق نشیمن را به راحتی نظافت خواهید کرد.  این بخارشوی سبک وزن، انواع کف‌های سخت را به تنهایی با آب، تمیز و ضدعفونی می‌کند و می توانید با یک پمپ دستی ساده بخار را به راحتی کنترل کنید.

پد های این بخارشو را میتوانید با ماشین لباسشویی بشویید و از پدهای میکروفیبر جاذب Dirt Grip مجدد استفاده کنید، که به شما یک تمیزی بدون پرز در سراسر خانه می دهد.

بخارشو بیترون مدل BSM-10(قیمت حدودی: 2 میلیون و هفتصد هزار تومان)

بخارشو بیترون

آخرین و ارزان ترین بخارشو در فهرست من بخارشو بیترون است. این بخارشو در ابعاد۱۳۰x۲۰x۳۰ سانتی‌متر با وزن۳۰۰۰ گرم تولید شده است. کشور سازنده این بخارشو چین است. طول سیم این بخارشو ۳۰۰ سانتی متر و حداکثر توان مصرفی۹۰۰ وات است. ظرفیت مخزن آب در این بخارشو نیم لیتر است.

مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار یک دقیقه است و می توانید تا پانزده دقیقه از این محصول استفاده کنید. این بخارشو برای شستشوی سطوحی از جمله نظافت و پاکسازی زمین ها مناسب است.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها