MSI یک مانیتور گیمینگ 380 هرتزی معرفی کرد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

دیجیاتو نوشت؛ شرکت MSI به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات گیمینگ در جهان به‌تازگی از مانیتور گیمینگ MSI G253PF رونمایی کرده که نرخ رفرش باورنکردنی ۳۸۰ هرتزی دارد. این نمایشگر فوق سریع همچنین به قابلیت‌هایی مانند زمان پاسخدهی بسیار سریع ۱ میلی‌ثانیه‌ای پیکسل‌ها مجهز شده تا به محصولی فوق‌العاده برای گیمرهای حوزه بازی‌های رقابتی و ورزش‌های الکترونیک بدل شود.

مانیتور گیمینگ MSI G253PF نمایشگری ۲۴.۵ اینچی از نوع Rapid IPS با رزولوشن فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) دارد. این رزولوشن شاید در برابر مانیتورهای گیمینگ حرفه‌ای بازار حرفی برای گفتن نداشته باشد اما نرخ رفرش فوق‌العاده و زمان پاسخدهی بسیار پایین پیکسل‌ها، این کمبود را جبران می‌کنند.

مانیتور گیمینگ MSI G253PF

از ویژگی‌های مانیتور گیمینگ MSI G253PF می‌توان به پشتیبانی از نمایش محتوای HDR تحت استاندارد DisplayHDR 400، پشتیبانی از پایه‌های استاندارد VESA، سازگاری با فناوری‌های ادپتیو سینک و جی‌سینک (G-Sync) و دریافت گواهی TUV Rhineland برای حذف فلیکر و کاهش پرتوهای مضر نور آبی نام برد.

نسبت کنتراست پنل Rapid IPS این مانیتور MSI به ۱۰۰۰:۱ می‌رسد که رقم زیادی نیست، اما این پنل امکان نمایش بیش از ۱ میلیارد رنگ را دارد و حداکثر روشنایی آن به حدود ۴۰۰ نیت می‌رسد. درگاه HDMI 2.0b در این مانیتور، نرخ رفرش را به ۲۴۰ هرتز محدود می‌کند اما با استفاده از درگاه دیسپلی‌پورت ۱.۴ می‌توانید از حداکثر توان آن یعنی نرخ رفرش ۳۸۰ هرتزی استفاده کنید.

مانیتور گیمینگ MSI G253PF

ام‌اس‌آی برای خنک‌سازی این مانیتور از سیستم خنک‌سازی پسیو استفاده کرده که باعث شده ضخامت کلی بدنه مانیتور کمی زیاد باشد. قیمت و زمان عرضه این مانیتور هنوز مشخص نشده اما اگر اهل بازی‌های رقابتی مثل فورتنایت، کانتر استرایک و دیگر عناوین مشابه هستید، می‌توانید روان‌ترین تجربه ممکن را با این مانیتور داشته باشید.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها