ارزان ترین ماوس های گیمینگ لاجیتک

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

راهنماتو-اجازه بدهید از همین اول کاری خیالتان را راحت کنم و سطح توقعتان را کاهش دهم. قرار نیست قیمت ماوس های لاجیتک چندان پایین باشد. پس وقتی در تیتر نوشته ام ارزان ترین ماوس گیمنگ برند لاجیتک به این معنا نیست که با ماوس های خیلی ارزان رو به رو خواهید شد. بلکه منظورم این است که قیمت این گروه از ماوس های گیمینگ لاجیتک نسبت به دیگر ماوس های این شرکت پایین تر است.

به گزارش راهنماتو، برای خرید بهترین ماوس های گیمینگ باید به نکات مهمی توجه کنید. بله قطعا می دانم که برخی ماوس ها با طراحی و رنگبندی و حتی نورهایی که از خود منتشر می کنند می توانند توجه شما را به خود جلب کنند، با این وجود نکات دیگری هم وجود دارد که در هنگام خرید ماوس اهمیت دارد.

از جمله نکات مهم در هنگام خرید ماوس می توان به راحتی دست و ارگونومی مناسب ماوس ها اشاره کرد. این بسیار مهم است که از ماوس هایی استفاده کنید که در هنگام کار دستتان را خسته نکند و در ساعات طولانی و مهیج بازی اجازه دهد با خیال راحت بازی کنید. افزون بر این، سرعت عمل خوب ماوس و همانگی کامل بین حرکت های دست شما و فرایندهای بازی نیز حائز اهمیت زیادی است.

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل M200(قیمت حدودی: 200 هزار تومان)

ماوس

وزن این ماوس ۷۰ گرم است و سه عدد کلید دارد. نوع اتصال این ماوس با سیم است و شاید همین موضوع برای بازیکنانی که برایشان مهم است حتما از ماوس بیسیم استفاده کنند، چندان جذاب نباشد. نوع رابط این ماوس از نوع USB است و حسگر اپتیکال دارد. محدوده دقت در این ماوس بیشتر از۳۲۰۰ و طول کابل۱۲۰ سانتی متر است.

ضربه‌پذیری کلیدها در این ماوس حدود ۳ میلیون کلیک است و بدنه این ماوس از جنس پلاستیک ساخته شده است. این ماوس، اتصال با سیم از طریق کابل USB با طول ۱٫۲ متر و روکش TPE دارد که در برابر کشیدگی و خمیدگی مقاومت بسیار خوبی دارد. این ماوس دارای نورپردازی داخلی است.

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G203(قیمت حدودی: یک میلیون و چهارصد هزار تومان)

ماوس هوشمند

ابعاد این ماوس ۱۱۶.۶×۶۲.۱۵×۳۸.۲ میلی‌متر و وزن آن۸۵ گرم است و 6 عدد کلید دارد. از قابلیت های مثبت در این ماوس می توان به قابلیت کار کردن با هر دو دست اشاره کرد. نوع اتصال این ماوس هم با سیم است و در این بخش هم می توانیم بگوییم با یک محدودیت رو به رو هستیم. نوع رابط این ماوس USBو نوع حسگر اپتیکال است. محدوده دقت این ماوس بیشتر از ۳۲۰۰ است و دقت۲۰۰ الی ۸۰۰۰ dpi دارد.

یک خبر خوب دیگر درباره این ماوس این است که زمان پاسخ‌گویی در این ماوس ۱ میلی‌ثانیه است. طول کابل این ماوس ۲۱۰ سانتی متر است و دارای قابلیت انتخاب و تنظیم پروفایل نوری از بین ۱۶.۸ میلیون رنگ است. همچنین یک ویژگی مثبت دیگر در این ماوس این است که دارای دکمه‌های Back و Forward است.

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G PRO(قیمت حدودی: 2 میلیون و نهصد هزار تومان)

ماوس لاجتیک

ابعاد این ماوس مخصوص بازی ۳۸.۲ × ۶۲.۱۵ × ۱۱۶.۶ میلی‌متر و وزن۱۲۹.۵ گرم است. این ماوس ۶ عدد کلید دارد. از قابلیت های این ماوس می توان به قابلیت کارکردن با هر دو دست اشاره کرد.

نوع اتصال این ماوس، با سیم است و از رابط USBبرخوردار است. محدوده دقت این ماوس بیشتر از ۳۲۰۰ است و با دقت ۱۲۰۰۰dpi کار می کند. این ماوس به لحاظ ارگونومی نیز در جایگاه قابل قبولی قرار دارد و از نوع ماوس های با کیفیت محسوب می شود. بنابراین برای بازیکنانی که عادت دارند ساعت های متوالی بازی کنند بسیار مناسب است.

ماوس بی سیم مخصوص بازی لاجیتک مدل G305(قیمت حدودی: سه میلیون و دویست هزار تومان)

ماوس بازی لاجیتک

ابعاد این ماوس۱۱۶.۶x۶۲.۱۵x۳۸.۲ میلی‌متر و وزن آن ۹۹ گرم است و ۶ عدد کلید دارد. نوع اتصال در این ماوس بی‌سیم است و نوع رابط دانگل USB است. درباره محدوده دقت این ماوس بی سیم هم باید بگویم که ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ است. چون این ماوس با دقت۱۲۰۰۰ کار می کند.

زمان پاسخ‌گویی در این ماوس یک میلی ثانیه است و ضربه‌پذیری کلیدها۱۰ میلیون کلیک است از سایر قابلیت‌ها در این ماوس می توان به ۲۵۰ ساعت عمر باتری اشاره کرد.این ماوس را می توان از بهترین ماوس های لاجیتک در این محدوده قیمت دانست که بی سیم هم هست و برای بازیکنانی که حساسند حتما ماوس بی سیم داشته باشند کاربردی است.

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G PRO(قیمت حدودی: سه میلیون و چهارصد هزار تومان)

بازی با ماوس

ابعاد این ماوس ۱۲۵x۶۳.۵x۴۰ میلی‌متر و وزن آن ۸۰ گرم است. این ماوس دارای شش عدد کلید است و با وجود این که از ماوس قبلی گران تر است اما واقعا نمی توانم بگویم بیشتر می ارزد. راستش را بخواهید من خودم ماوس قبلی را ترجیح می دهم به خصوص با توجه به این که ماوس فعلی باسیم است.

نوع رابط این ماوس USB است و با محدوده دقت۸۰۰ تا ۱۶۰۰ کار می کند. دقت این ماوس ۱۰۰ –۱۶۰۰۰ dpi و حداکثر شتاب

۴۰G است. زمان پاسخ‌گویی در این ماوس ۱ میلی‌ثانیه و طول کابل۱۸۰ سانتی متر است. این ماوس با سیستم‌عامل‌های Windows ۸, Windows ۷ or Windows Vista Mac OS X ۱۰.۶.۸ or higher سازگاری دارد.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها