راهنمای خرید بهترین بستنی سازهای خانگی زیر 3 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو-فرقی ندارد بهار و تابستان باشد  یا پاییز و زمستان، خوردن بستنی در بسیاری از فصل ها می چسبد و جذاب است. اگر شما هم از بستنی خورهای حرفه ای هستید و دوست دارید در هر شرایطی بستنی بخورید، بهتر است یک دستگاه بستنی ساز بخرید. البته دستگاههای بستنی ساز قیمت های مختلفی دارند و برخی از این دستگاهها بیش از حد گران قیمت هستند، با این وجود من برای شما ارزان ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را گلچین کرده ام.

به گزارش راهنماتو، برای علاقه مندان به اناع بستنی، هیچ هدیه ای به اندازه بستنی ساز جذاب نخواهد بود. اگر طرفدار بستنی هستید و دوست دارید در هر شرایطی بستنی های خانگی داشته باشید، نگاهی داشته باشید به فهرست گلچین شده راهنماتو از 5 دستگاه بستنی ساز خانگی که بستنی های زیر 3 میلیون تومان را در خود جای داده است. البته بستنی سازهای گران قیمت تر، امکانات بیشتری دارند، اما این فهرست مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین بستنی سازهای بازار را شامل می شود:

بستنی ساز

بستنی ساز جیپاس مدل GIM63027UK(یک میلیون و 700 هزار تومان)

توان موتور این بستنی ساز 12 وات است و با ظرفیت1.5 لیتری به کاربران خدمات ارائه می دهد. مدت زمان تهیه بستنی در این بستنی ساز 40 دقیقه است. جنس بدنه این بستنی ساز، پلاستیک فشرده و جنس کاسه استیل ضد زنگ است.

این بستنی ساز، تیغه همزن دارد و از سایر مشخصات آن می توان به برنامه ریزی اتوماتیک و موتور قدرتمند و کم صدا اشاره کرد. این بستنی ساز،  دکمه روشن و خاموش دارد و با توجه به پایه های لاستیکی ضد لغزش از روی میز لیز نمی خورد. یکی از ویژگی های مثبت این دستگاه را می توان وجود درب شفاف با سوراخ دانست.

بستنی ساز

بستنی ساز دلمونتی مدل DL370 (قیمت حدودی: 1 میلیون و نهصد هزار تومان)

این بستنی ساز چینی با توان مصرفی12 وات کار می کند و در رنگ بدنه سفید و صورتی به بازار عرضه می شود. جنس بدنه این بستنی ساز پلاستیکی و جنس کاسه از استیل است. جنس پره همزن نیز پلاستیک است. گنجایش کاسه این همزن نیز 1.5 لیتری است. جنس درپوش این همزمن از پلاستیک است و از محدودیت های این بستنی ساز می توان به فقدان پایه ضد لغزش اشاره کرد. نوع پنل این بستنی ساز فشاری است و تایمرندارد.

این بستنی ساز دارای امکان جدا شدن کاسه است و کاسه یخ دارد. این بستنی ساز به لحاظ ظاهری، ساده با ارگونومی بالا است و می تواند برای کاربرانی که به دنبال یک محصول با کاربرد بالا و قیمت مقرون به صرفه می گردند کاملا مناسب باشد.

بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز خانگی فوما (قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

ابعاد این دستگاه بستنی ساز20 × 20 × 25 سانتی‌متر و وزن آن 500 گرم است. این بستنی ساز دارای درپوش پلاستیکی است. جنس بدنه این دستگاه بستنی ساز پلاستیکی است و کاسه آلومینیومی دارد. این بستنی ساز را می توان از بستنی سازهایی با ظاهری ساده ولی نسبتا مدرن دانست.

کار با این دستگاه بسیار ساده است و حتی کودکان کم سن و سال نیز می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند. این دستگاه دارای کلید روشن/خاموش است و توان مصرفی: 7 واتی دارد. سرعت چرخش این بستنی ساز 30 دور در دقیقه است.

بستنی ساز فوما

بستنی ساز خانگی فوما 18 وات(قیمت حدودی: 2 میلیون و 180 هزار تومان)

این بستنی ساز چینی با توان مصرفی18 وات و ظرفیت1200 میلی لیتر کار می کند. زمان تهیه بستنی در این بستنی ساز بسیار سریع و چیزی حدود 20 تا 30 دقیقه است. جنس درپوش این بستنی ساز پلاستیکی است و نسبت به نسخه های پیشین ظاهری مدرن تر دارد.

این بستنی ساز خانگی را می توان از بستنی سازهایی دانست که به سرعت می تواند نظر بچه دارهایی را که باید به سرعت بستنی خانگی در حجم بالا آماده کنند به خود جلب کند. این بستنی ساز با توجه به ظاهر و کاربرد بالایی که دارد می تواند به عنوان یک هدیه جذاب نیز در نظر گرفته شود.

بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز فوما FU-936(قیمت حدودی: 2 میلیون و چهارصد هزار تومان)

این دستگاه بستنی ساز فوما تولید چین است البته تحت لیسانس ژاپن کار می کند. این محصول توان مصرفی7 وات دارد. ظرفیت این محصول 1500 میلی لیتر است و با سرعت چرخش30 دور در دقیقه کار می کند. زمان تهیه بستنی در این دستگاه بستنی ساز 20 تا 40 دقیقه است.

نوع صفحه نمایش این دستگاه بستنی ساز LED است. جنس درپوش این بستنی ساز پلاستیک شفاف و ابعاد آن 20× 22 سانتی متر است. این محصول نسبت به تمامی نسخه های پیشین پیشرفت قابل توجهی دارد و ظاهری مدرن تر دارد.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها