راهنمای خرید آبمیوه گیری های زیر 5 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.5 دقیقه

راهنماتو-هوا که گرم می شود بهترین فرصت است برای خرید یک آبمیوه گیری قدرتمند که در کوتاهترین زمان بتواند مقادیر زیادی آبمیوه تازه در اختیار اعضای خانواده بگذارد. دستگاههای آبمیوه گیری از برندهای مختلف داخلی و خارجی در بازار موجود است.

به گزارش راهنماتو، برای خرید آبمیوه گیری های با کیفیت در بازار به ساعت ها بررسی و گشت زنی در بازار نیازی ندارید، کافیست سری به فهرست راهنماتو بزنید و ببینید که کدام آبمیوه گیری ها با بودجه شما و آن چه از آب میوه گیری انتظار دارید، تناسب بالاتری دارد.

برای خرید آبمیوه گیری باید به نکات مهمی مانند ظرفیت مخزن آبمیوه گیری، توان مصرفی آبمیوه گیری و البته امکانات ظاهری آبمیوه گیری توجه کنید. این نکات کمک می کند نه تنها از خرید خود پشیمان نشوید، بلکه دقیقا همان محصولی را بخرید که نیاز داشتید. در ادامه به معرفی 5 آمیوه گیری با قیمت زیر 5 میلیون تومان می پردازم:

آبمیوه گیری ویداس مدل VIR-3605(قیمت حدودی: یک میلیون و هشتصد هزار تومان)

آبمیوه گیری

اولین و ارزان ترین آبمیوه گیری در فهرست من آبمیوه گیری ویداس است. این آبمیوه گیری با حداکثر توان مصرفی۱۰۰۰وات کار می کند. این آبمیوه گیری ارزان ترین نسخه آبمیوه گیری در فهرست من است اما کارایی زیادی دارد. این آبمیوه گیری دارای قابلیت تنظیم سرعت است. از امکانات ظاهری این آبمیوه گیری می توان به پایه ضد لغزش اشاره کرد.

ظرفیت این محصول ۲ لیتر و گنجایش مخزن آب میوه گیری یک لیتر است. این محصئل دارای دو حالت تنظیم سرعت است. این محصول از جایگاه استیل ضدخش برخوردار است . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موتور مسی با کیفیت محافظت در برابر گرمای شدید اشاره کرد. جنس بدنه این آبمیوه گیری از استیل ضدخش است.

آبمیوه گیری جی پاس مدل GJE543 (قیمت حدودی: 2 میلیون و هشتصد هزار تومان)

آبمیوه گیری

حداکثر توان مصرفی این آبمیوه گیری ۸۰۰ وات است و مخزن تفاله هم دارد. این محصول از سوئیج ایمنی نیز برخوردار است و از مهمترین امکانات ایمنی این آبمیوه گیری می توان به پایه ضد لغزش اشاره کرد.

ابعاد این آبمیوه گیری ۳۱۲x۱۸۰x۳۱۰ سانتی‌متر و جنس تیغه (صافی) از استیل ضد زنگ است. گنجایش مخزن آب میوه گیری۲.۲ است و دو برنامه تنظیم سرعت دارد. طول سیم این آبمیوه گیری حدود یک متر است و جنس بدنه این آبمیوه گیری از استیل ضد زنگ است. وزن این آبمیوه گیری ۴.۲ گرم است.

آب میوه گیری کنوود مدل JEP02(قیمت حدودی: 3 میلیون و پانصد هزار تومان)

آبمیوه گیری

برای گزینه دوم به سراغ برند محبوب و شناخته شده کنوود می رویم. کارکرد این محصول تک کاره است و مخزن تفاله نیز دارد. از امکانات ظاهری این محصول می توان به پایه ضد لغزش اشاره کرد. ابعاد این آب میوه گیری ۲۹۰x۱۷۸x۴۰۰ سانتی‌متر و جنس تیغه (صافی) از استیل ضدزنگ است.

این محصول دارای دو برنامه تنظیم سرعت است. از دیگر امکانات و قابلیت‌های این آبمیوه گیری می توان به پارچ برای جمع‌آوری آب‌میوه‌ اشاره کرد.جنس بدنه این آبمیوه گیری پلاستیکی و وزن آن۳.۱۴۵ گرم است. این آبمیوه گیری چه به لحاظ طراحی ظاهری و چه به لحاظ کاربرد، امتیاز بالایی می گیرد.

آبمیوه گیری تکنو مدل Te-314(قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

آبمیوه

حداکثر توان مصرفی این آبمیوه گیری ۸۰۰ وات و سایز دهانه ورودی۷۵ میلی‌متر است. این محصول چهار کاره است و قابلیت‌هایی مانند تنظیم سرعت دارد. ظرفیت پارچ مخلوط کن۱.۵ لیتر است. این آبمیوه گیری دارای مخزن تفاله۱.۷ لیتری است. گنجایش مخزن آب میوه گیری این محصول حدود یک لیتر است.

جنس پارچ مخلوط کن شیشه ای است و قابلیت دیگری از جمله خردکن، مخلوط کن و آسیاب دارد. این محصول دارای صفحه نمایش دیجیتال است و یک متر سیم برق دارد.جنس بدنه این محصول از استیل و وزن آن ۳۸۰۰ گرم است.

آبمیوه گیری یورولوکس مدل EU-JE2768CS4(قیمت حدودی: 4 میلیون و نهصد هزار تومان)

آبمیوه گیری

حداکثر توان مصرفی این آبمیوه گیری ۱۴۰۰ وات است و از نوع محصولات چهار کاره است. درواقع این آبمیوه گیری کزینه های دیگری از جمله دستگاه آماده سازی غذا، مخلوط کن و آسیاب هم دارد. این محصول دارای مخزن تفاله است و در ابعاد۴۰x۲۸x۴۴ سانتی‌متر طراحی شده است و طول سیم۱۵۰ سانتی متر است.

جنس بدنه این محصول فلز و پلاستیی است و وزن۴۰۰۰ گرم است. این آبمیوه گیری گران قیمت ترین محصول در فهرست من است و ظاهری جذاب تر نیز نسبت به نسخه های پیشین دارد، با این وجود نمی توانم بگویم که محصولات ابتدای فهرست کاربرد و ارزش پایین تری نسبت به این محصول دارند.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها