ارزان ترین روش برای گرم کردن غذا

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو_گرم کردن غذا در محل کار، گاهی تبدیل به یک فرایند زمان بر و طولانی می شود. حتی برخی محل های کار دارای وسایل لازم برای گرم کردن غذا نیستند. به همین دلیل هم اگر وسیله ای اختصاصی داشته باشید که بتوانید غذاها را گرم کنید، احتمالا یک تجربه عالی خواهید داشت.

به گزارش راهنماتو، شاید جالب باشد بدانید که ظرف غذای برقی می تواند یک گزینه عالی برای حل مشکلاتتان باشد. ظرف های غذای برقی قیمت های متنوعی دارند و برخی از این ظرف های غذا بسیار گران  قیمت هستند اما برای گرم کردن غذا با قیمت مقرون به صرفه می توانید به سراغ ظرف هایی بروید که در راهنماتو به شما معرفی می کنیم. این ظرف ها هم ارزان قیمت و هم بسیار کاربردی و با کیفیت هستند:

ظرف غذا برقی لاکی لایتL-2L(قیمت حدودی: 800 هزار تومان)

گرم کردن غذا

ابعاد این ظرف ۱۵x۱۵x۲۲ سانتی‌متر است و کیفیت بالایی دارد. این ظرف غذا  دارای کلید خاموش روشن است و یک  ظرف استیل بزرگ ۱ لیتری هم دارد. این ظرف غذا یک ظرف استیل کوچک ۰.۳ لیتری هم دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پیمانه مخصوص آب گرم کردن غذا اشاره کرد.

این ظرف غذای برقی در ۱۰ دقیقه امکان پخت نودالیت به صورت بخار پز را فراهم می کند. این محصول قابلیت پخت تخم مرغ با توان ۲۳۰ وات را نیز دارد. این ظرف غذای برقی دارای پایه ضد لغزش و قابلیت شست‌وشوی ظروف در ماشین ظرفشویی است. طول سیم۸۵ سانتی متر و توان مصرفی ۲۰۰ وات است.

ظرف غذا برقی لانچ باکس(قیمت حدودی: 700 هزار تومان)

ظرف غذا برقی

ابعاد این ظرف غذا ۱۰x۱۵x۲۳ سانتی‌متر است و ۶۱۰ گرم وزن دارد. این محصول دارای ظرف داخلی از جنس استیل قابل جدا شدن و شستشو است. در کنار این ظرف غذای برقی شاهد قاشق و ظرف دسر هم هستیم. این ظرف دارای درب با ۴ قفل با کیفیت است. به لحاظ ظاهری با یک ظرف کاملا ساده رو به رو هستیم که پیچیدگی خاصی ندارد.

طول سیم این ظرف غذای برقی ۷۵ سانتی متر است و با توان۴۰ وات کار می کند. ظرفیت این محصول ۱.۵ لیتر است. جنس بدنه این ظرف غذا پلاستیکی است و درب و محفظه و باکس دارد. این ظرف به خوبی غذا را داغ می کند اما سرعت داغ کردن بالایی ندارد و باید برای دریافت غذای گرم کمی صبور باشید.

ظرف غذا برقی الکترونیک لانچ باکس(قیمت حدودی: 550 هزار تومان)

ظرف غذا

ابعاد این ظرف ۲۳.۵×۱۶.۵×۱۰ سانتی‌متر و وزن آن ۵۱۸ گرم است. این ظرف دارای یک عدد قاشق پلاستیکیو یک ظرف پلاستیکی داخل محفظه است و از طریق کابل برق کار می کند. از سایر ویژگی‌های این محصول می توان به ظرف غذای برقی با قابلیت گرم کردن و گرم نگهداشتن غذا اشاره کرد.

این ظرف غذا با توان۴۰ وات کار می کند و با ظرفیت۱.۵ لیتر کار می کند. جنس بدنه این محصول پلاستیکی است و از محفظه‌ی نگهداری اقلام همراه برخوردار است. اقلام مختلف همراه این محصول را می توان به راحتی در ماشین ظرفشویی شست.

ظرف غذا برقی لانچ باکس مدل S19(قیمت حدودی 500 هزار تومان)

ظرف غذا

ابعاد این ظرف غذا ۱۰×۱۷×۲۴ سانتی‌متر است و با وزن۰.۵۲ گرم به فروش می رسد. این محصول در کنار لوازم اصلی دارای لوازم جانبی دیگری از جمله قاشق و سیم برق است. این محصول با توان۴۰ وات و ظرفیت۱.۰۵ لیتر کار می کند. جنس بدنه این ظرف غذا پلاستیکی است و می توان این ظرف را داخل ماشین ظرفشویی شستشو داد.

این ظرف به لحاظ ظاهری کاملا ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. به لحاظ کارایی هم نمی توانید انتظار بالایی داشته باشید. اما اگر مایل باشید این ظرف غذای شما را گرم کند، با یک محصول مناسب رو به رو خواهید شد.

ظرف غذا برقی GYT-S19-OR(قیمت حدودی: 400 هزار تومان)

ظرف غذا

ابعاد این ظرف غذای برقی ۲۲x۱۷x۱۰ سانتی‌متر است. وزن این محصول ۰.۵۲ گرم است و کابل برق دارد. این محصول، وسیله ای کاربردی برای گرم کردن غذا به صورت برقی همراه با یک عدد کاسه مخصوص در داخل ظرف غذا است. وقتی بسته بندی این ظرف غذا را باز کنید با یک کابل برق در داخل بسته بندی این ظرف رو به رو می شوید.

این ظرف غذا دارای لامپ مخصوص برای مشخص کردن وضعیت گرم شدن غذا است. این محصول با توان۴۰ وات کار می کند. ظرفیت این محصول۶ لیتر و جنس بدنه پلاستیکی است. از امکانات ظاهری این محصول می توان به پایه ضد لغزش و محفظه‌ی نگهداری اقلام همراه اشاره کرد. اقلام همراه این محصول را می توان به راحتی در ماشین ظرفشویی شستشو داد.

 

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها