راهنمای خرید ارزان ترین یخ ساز هوشمند

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

راهنماتو-فصل های گرم که شروع می شوند استفاده از یخ در نوشیدنی ها به یک گزینه ایده آل برای خنک شدن تبدیل می شود. اما وقتی مهمان داشته باشید یا عادت کرده باشید در تمام طول روز نوشیدنی های خنک بنوشید، احتمالا جایخی فریزرتان پاسخگو نخواهد بود.

به گزارش راهنماتو، دستگاههای یخ ساز خانگی می توانند در نقش ناجی شما از گرمازدگی ایفای نقش کنند. چه وسط یک مهمانی گرم و شلوغ و چه در تعطیلات گرم آخر هفته که هوش نوشیدنی های خنک می کنید، دستگاههای یخ ساز خانگی به درد شما خواهند خورد. در ادامه به معرفی 5 دستگاه یخ ساز می پردازیم که می توانند در روزهای گرم تابستان کمک حالتان باشند. البته شاید با دیدن قیمت ها سرتان حسابی داغ کند اما راستش را بخواهید این ها ارزان ترین دستگاههای یخ سازی هستند که موفق شدم برای شما پیدا کنم:

یخ ساز هوشمند Ultima مدل Cosa Presto Freddo(قیمت حدودی: 6 میلیون تومان)

یخ ساز

وزن این یخ ساز هوشمند 6450 گرم و جنس بدنه آن پلاستیکی است. از این یخ ساز می توان در خانه استفاده کرد و ظاهری شیک و زیبا دارد. این یخ ساز دارای نشانگر LEDاست و منبع تغذیه آن آداپتور برقی است.

ظرفیت این یخ ساز 1.5 لیتر است و در نتیجه می تواند یک مهمانی بزرگ را پاسخگو باشد. برای فصل تابستان و مهمانی های بزرگ، این یخ ساز، یکی از بهترین گزینه های مقرون به صرفه محسوب می شود. جالب است بدانید که اولین قالب یخ در حدود 7 ثانیه در این دستگاه تشکیل می شود و سیستم تشخیص حجم یخ و محفظه محکم دارد.

یخ ساز پرودو(قیمت حدودی: 7 میلیون تومان)

یخ ساز پرودو

این یخ ساز به لحاظ ظاهری امتیاز بالایی می گیرد. چون ترکیبی از ظاهر کلاسیک و پیشرفته دارد. ابعاد این یخ ساز ۲۴x۳۶x۳۲ سانتی‌متر و وزن آن ۹۰۰۰ گرم است. این یخ ساز می تواند روزانه 10 کیلو یخ تولید کند و توان۲۰۰ واتی دارد.

این دستگاه یک یخ سازی فوری جمع و جور و قابل حمل است. ظرفیت ذخیره سازی در این یخ ساز ۶۰۰ گرم و ظرفیت مخزن آب ۱.۷ لیتر است. جنس این محصول از فولاد ضد زنگ است.  از دیگر ویژگی های مثبت این محصول می توان به اعلان هشدارهای ایمنی  اشاره کرد. سایز مکعب های یخ سایز این محصول، متوسط است.

یخ ساز جی پاس مدل GIM63015UK(قیمت حدودی: 9 میلیون و هفتصد هزار تومان)

یخ ساز جی پاس

ابعاد این یخ ساز ایرانی 24×32×35 و وزن آن 5.5 گرم است. جنس بدنه داخلی این یخ ساز کاملا با کیفیت است و به راحتی قابل شستشو است. طول سیم این یخ ساز حدود 2 متر است و توان این یخ ساز 100 وات است. ظرفیت این یخ ساز 12 کیلو گرم است و جنس بدنه این یخ ساز فلزی است.

از امکانات ظاهری این یخ ساز می توان به پایه ضد لغزش اشاره کرد. این یخ ساز را می توان در ماشین ظرفشویی به راحتی شستشو کرد. این مدل یخ ساز جی پاس را می توان یکی از یخ سازهایی دانست که حتی یک مهمانی بزرک را هم به راحتی جواب می دهد.

یخ ساز جی پاس مدلGIM63047   (قیمت حدودی: 9 میلیون و نهصد هزار تومان)

یخ ساز جی پاس

وزن این یخ ساز 7.2 کیلوگرم است و با ابعاد 32 × 22.2 × 31.3 سانتی متر طراحی شده است. یخساز جی پاس GEEPAS به حدی حرفه ای و قوی است که می تواند در کافی شاپ ها، منازل و محیط کار استفاده شود. این یخ ساز می تواند در دو اندازه یخ تولید کند. ابعاد این یخ سازها بزرگ و کوچک خواهد بود.

ظرفیت تولید یخ توسط این یخ ساز 12 کیلو یخ در 24 ساعت است. ظرفیت مخزن آب دستگاه یخ ساز، 2 لیتر است. ظرفیت سبد یخ در این یخ ساز، 700 گرم است و در مدت زمان 7 دقیقه 9 قالب یخ تولید می کند. این یخ ساز، کمپرسور دار است. این یخ ساز که ظاهری زیبا هم دارد، کاملا هوشمند است.

یک ویژگی مثبت در این محصول، توقف کار، در صورت پر بودن مخزن یخ و روشن شدن چراغ ICE FULLاست. از دیگر ویژگی ها می توان به توقف در صورت کمبود آب منبع و روشن شدن چراغ ADD WATERاشاره کرد. این محصول با قدرت 220 ولتی کار می کند و استفاده از آن استفاده با برق شهری بدون نیاز به ترانس به راحتی امکان پذیر است.

یخ ساز حبه ای خانگی 12 کیلوگرمی جی پاس(قیمت حدودی: 11 میلیون و پانصد هزار تومان)

یخ ساز جی پاس

ظرفیت تولید یخ در این یخ ساز 12 کیلو گرم در 24 ساعت است و نوع یخ تولیدی یخ حبه ای یا کله قندی است. سایز یخ در دو سایز کوچک و بزرگ در این دستگاه تشکیل می شود. جنس مخزن ABS فشرده بهداشتی و جنس بدنه خارجی ABS فشرده بهداشتی است. جنس قالب یخ از استیل است و نوع کمپرسوراین محصول از موتور درجه 1 و جنس کندانسور مسی با فین آلومینیوم است.

جنس سبد ذخیره یخ مونو پلاستیک قابل شستشو و بهداشتی و جنس درب پلاستیک بهداشتی است. برق مصرفی این دستگاه، 220 ولت خانگی است. این دستگاه به فن تمام اتوماتیک مجهز است. دستگاه یخ ساز جی پلاس، نشانگر تخلیه مخزن و اسکوپ یخ دارد.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها