5 گوشی ارزان قیمت شیائومی

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.3 دقیقه

راهنماتو-در این آشفته بازار قیمت ها اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت و مناسب می گردید که امکانات خوبی هم داشته باشد، سری به فهرست من بزنید که سعی کردم ارزان قیمت رتین گوشی ها را برای شما گلچین کنم.

به گزارش راهنماتو، گوشی های شیائومی را می توان از پرطرفدارترین گوشی های بازار ایران دانست. اما باز هم گوشی های همین برند در سایه تحریم ها، گران قیمت تر از گذشته است. بر همین اساس من ارزان ترین گوشی های شیائومی را برای شما گلچین کردم:

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus(3 میلیون و هشتصد هزار تومان)

گوشی

ابعاد این گوشی ۹.۱×۷۶.۸×۱۶۴.۹ است. وزن این گوشی ۱۹۲ گرم است و از فناوری صفحه‌نمایش IPSبرخوردار است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶ اینچ است. سیم کارت این گوشی موبایل در سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) طراحی شده و قاب جلو از جنس شیشه، قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک است.

از ویژگی‌های خاص این گوشی می توان به حس‌گر اثرانگشت اشاره کرد. رزولوشن این گوشی ۷۲۰×۱۶۰۰ و تراکم پیکسلی۲۶۹ پیکسل بر اینچ است. این گوشی دو عدد سیم کارت می خورد رابط کاربری MIUI ۱۲ دارد. تراشه این گوشی Mediatek Helio A۲۲ Chipset است و پردازنده‌ی مرکزی Quad-core Cortex-A۵۳ دارد. نوع پردازنده این محصول ۶۴ بیتی است.

این محصول دارای حافظه داخلی۳۲ گیگابایتی و RAM دو گیگابایتی است. این گوشی دارای دارای دو حسگر دوربین با رزولوشن ۸+۰.۰۸ مگاپیکسل است. دوربین سلفی رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. این گوشی دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است و سیستم عامل اندروید۱۲ دارد. باتری این گوشی لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت است.

گوشی موبایل شیائومیREDMI 10A 220233L2G(قیمت حدودی: 5 میلیون و سیصد هزار تومان)

گوشی

ابعاد این گوشی ۹×۷۷.۱×۱۶۴.۹ و وزن گوشی ۱۹۴ گرم است و از فناوری صفحه‌نمایش IPSبرخوردار است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است. سایز سیم کارت این گوشی، نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) است و از ویژگی‌های خاص این محصول می توان به حس‌گر اثرانگشت اشاره کرد. رزولوشن این گوشی ۷۲۰×۱۶۰۰ و تراکم پیکسلی۲۶۹ پیکسل بر اینچ است. این گوشی دو عدد سیم کارت می خورد.

از سایر قابلیت‌های این گوشی می توان به صفحه‌نمایش با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت (شمع در متر مربع) اشاره کرد. پردازنده‌ی مرکزی این گوشی ۴x Cortex-A۵۳ + ۴x Cortex-A۵۳ است و نوع پردازنده۶۴ بیتی است. حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایتی است و از مقدار RAM سه گیگابایتی برخوردار است. این گوشی تنها یک دوربین در قسمت پشتی دارد که ۱۳ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی کار می کند. نسخه سیستم عامل این گوشی از نوع اندروید ۱۱ است و باتری لیتیوم یونی با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C NFC(قیمت حدودی: 5 ملیون و هفتصد هزار تومان)

گوشی

ابعاد این گوشی ۱۶۴.۹x۷۷x۹ و وزن گوشی ۱۹۶ گرم است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتراست و از سیم کارت سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) برخوردار است.این گوشی مجهز به حس‌گر اثرانگشت است و با تراکم پیکسلی۲۶۹ پیکسل بر اینچ کار می کند. این گوشی دارای دو عدد سیم کارت است.

تراشه این گوشی MediaTek Helio G۳۵ (۱۲ nm) Chipset است و از پردازنده‌ی مرکزی Octa-core Cortex-A۵۳ CPU برخوردار است. نوع پردازنده این گوشی ۶۴ بیتی است و از پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE۸۳۲۰ GPU برخوردار است.

حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت و مقدار RAM سه گیگابایت است. این گوشی از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کند. این گوشی دارای دو عدد دوربین پشتی۱۳ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی۵ مگاپیکسلی است و نسخه سیستم عامل، اندروید 10 است. این گوشی دارای باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. کارت حافظه این گوشی از نوع میکرو اس دی است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40 (قیمت حدودی: 6 میلیون تومان)

شیائومی

ابعاد این گوشی ۹.۲×۷۶.۶×۱۶۹.۶ است و از microSDXCپشتیبانی می کند. وزن این گوشی ۲۰۴ گرم است و از فناوری صفحه‌نمایش IPS برخوردار است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است و از سیم کارت سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) برخوردار است.

تراشه این گوشی JLQ JR۵۱۰ Chipset است و از پردازنده‌ی مرکزی۴x Cortex-A۵۵ + ۴x Cortex-A۵۵ برخوردار است. نوع پردازنده۶۴ بیتی است و حافظه داخلی۶۴ گیگابایتی هم دارد. مقدار RAMاین گوشی چهار گیگابایت است و از کارت حافظه microSD برخوردار است. این گوشی دارای ۲ ماژول دوربین است. دوربین‌هایی با رزولوشن ۱۳+۲ مگاپیکسل. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا دارد. نسخه سیستم عامل این گوشی اندروید 11 است.این گوشی از باتری لیتیوم‌-پلیمری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.  

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C(قیمت حدودی: 6 میلیون و هشتصد هزار تومان)

گوشی

ابعاد این گوشی ۸.۳×۷۶.۶×۱۶۹.۶ و وزن گوشی ۱۹۰ گرم است. این گوشی از فناوری صفحه‌نمایش IPS برخوردار است. ابعاد صفحه نمایش ۶.۰ اینچ و بزرگتر است و از سیم کارت سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) برخوردار است. این گوشی مجهز به حس‌گر اثرانگشت است و برای بازی و عکاسی مناسب است و رزولوشن۷۲۰×۱۶۵۰ دارد.

تراکم پیکسلی این گوشی ۲۶۸ پیکسل بر اینچ است و از تراشه Qualcomm SM۶۲۲۵ Snapdragon ۶۸۰ ۴G Chipsetبرخوردار است. پردازنده‌ی مرکزی۴x Kryo ۲۶۵ Gold + ۴x Kryo ۲۶۵ Silver و از نوع ۶۴ بیتی است. حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت و مقدار RAMچهار گیگابایتی است. این محصول از کارت حافظه microSDبرخوردار است. این گوشی دارای 2 عدد دوربین ۵۰ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز از نوع رزولوشن ۵ مگاپیکسلی است. سیستم عامل این گوشی اندروید 11 است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها