تصاویر جدیدی از آیفون ۱۵ منتشر شد

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.2 دقیقه

همشهری آنلاین نوشت؛ به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، در اینجا نگاهی به گوشی هوشمند پیشرفته بعدی اپل که قرار است به احتمال فراوان در ماه سپتامبر عرضه شود، می‌اندازیم.

آیفون ۱۵ پرو دارای قاب تیتانیومی با طراحی لبه‌های گردتر خواهد بود که بسیاری امیدوارند نگرانی‌های کاربران در مورد مدل‌های فعلی و لبه‌های تیز آنها را برطرف کند!

اندازه برآمدگی‌های دوربین یک بار دیگر بزرگ‌تر و برآمدگی کلی ضخیم‌تر می‌شود. جالب اینجاست که آیفون ۱۵ پرو مکس دارای برآمدگی دوربین کوچک‌تری نیز است که شایعه شده لنز زوم پریسکوپ دارد.

طبق شایعات گذشته، دوربین‌های آیفون ۱۵ پرو دارای «فناوری حسگر کاملاً جدیدی هستند که نور بیشتری را جذب می‌کند و نوردهی بیش از حد یا کم نوردهی را در تنظیمات خاص کاهش می‌دهد.»

همه مدل‌های آیفون ۱۵ دارای پورت‌های USB-C خواهند بود، اما سریع‌ترین شارژ به کابل‌های USB-C که توسط اپل تأیید شده‌اند، محدود می‌شود.

دکمه‌های ولوم و بی‌صدا لمسی خواهند بود، نه واقعی. ولوم دارای دو موتور لمسی خواهند بود که به تقلید از فشار دادن دکمه اختصاص داده شده‌اند. کلید بی‌صدا یک دکمه لمسی خواهد بود، نه دیگر یک سوئیچ کشویی.

حاشیه‌های آیفون ۱۵ پرو از همه طرف فقط ۱.۵۵ میلی‌متر است و شیشه صفحه نمایش انحنای ظریفی دارد و به شکلی مشابه به شیشه پشتی، به طور یکپارچه به قاب تیتانیومی منتقل می‌شود.

گوشی

حاشیه‌های نازک‌تر، آیفون ۱۵ پرو را کمی باریک‌تر از مدل قبلی خود می‌کند، زیرا اندازه صفحه نمایش ثابت می‌ماند. ابعاد مدل جدید ۱۴۶.۴۷ در ۷۰.۴۶ در ۸.۲۴ در مقایسه با ۱۴۷.۶ در ۷۱.۴۵ در ۷.۸۴ آیفون ۱۴ پرو میلی‌متر است.

در کنار رنگ قرمز تیره «قهرمان»، گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی فضایی و طلایی عرضه می‌شود.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها