ارزان قیمت ترین آیفون های موجود در بازار

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 6.1 دقیقه

راهنماتو- یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار، آیفون است. آیفون افسانه ای و گران قیمت که با توجه به بهای بالای خود باز هم از سوی کاربران زیادی خریداری می شود. اما ارزان قیمت ترین آیفون های بازار کدامند؟

به گزارش راهنماتو، برای خرید آیفون، گزینه های زیاد و مختلفی روی میز است، با این وجود شاید بخواهید آیفون داشته باشید اما امکان هزینه های سرسام آور برای خرید را ندارید، در این شرایط می توانید از فهرست راهنماتو استفاده کنید که شامل ارزان ترین گزینه های خرید آیفون است:

آیفونSE 2022 JA(قیمت حدودی: 26 میلیون و هفتصد هزار تومان)

تلفن همراه

ابعاد این آیفون ۷.۳×۶۷.۳×۱۳۸.۴ است و از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند. وزن این گوشی ۱۴۴ گرم است و از فناوری صفحه‌نمایش Retina IPS LCDبرخوردار است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۴.۵ تا ۵.۰ اینچ است و سایز سیم کارت، نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) است.

قاب پشتی و جلویی از جنس شیشه و فریم از جنس آلومینیوم است. این گوشی موبایل مجهز به حس‌گر اثرانگشت است و در برابر آب مقاومت دارد. این گوشی موبایل مناسب عکاسی و بازی است. رزولوشن۷۵۰×۱۳۳۴ و تراکم پیکسلی۳۲۶ پیکسل بر اینچ از دیگر ویژگی های این محصول است. این گوشی موبایل یک عدد سیم کارت دارد.

از سایر قابلیت‌های این محصول می توان به روشنایی ۶۲۵ نیت (شمع در متر مربع) اشاره کرد. این محصول دارای تراشه Apple A۱۵ Bionic Chipset است. پردازنده‌ی مرکزی Hexa-core و نوع پردازنده۶۴ بیتی است. حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت است. این آیفون یک دوربین در قسمت پشتی دارد که با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی عکاسی می کند. دوربین سلفی نیز از نوع ۷ مگاپیکسلی است. این آیفون دارای باتری لیتیوم-یون با ظرفیت ۲۰۱۸ میلی‌آمپر‌ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۷.۵ وات است.

آیفون 11 (36 میلیون تومان)

آیفون

ابعاد این گوشی ۸.۳x۷۵.۷x۱۵۰.۹ و وزن این محصول ۱۹۴ گرم است. فناوری صفحه‌نمایش Liquid Retina و بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است. سایز سیم کارت این آیفون  نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) و اندازه آن ۶.۱ اینچ است. ساختار بدنه این گوشی فلز و شیشه (قاب جلو و پشت شیشه‌ای با فریمی از جنس آلومینیوم سری ۷۰۰۰) است.این گوشی دارای استاندارد IP۶۸ برای مقاومت در برابر آب (به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۲ متر) است. صفحه نمایش این گوشی با شیشه مقاوم در برابر خط و خش دارای پوشش Oleophobic برای صفحه نمایش است.

از ویژگی‌های خاص این آیفون می توان به مقاومت در برابر آب اشاره کرد. این گوشی برای عکاسی و بازی مناسب و به حس‌گر تشخیص چهره مجهز است. رزولوشن این گوشی ۸۲۸ × ۱۷۹۲ و تراکم پیکسلی۳۲۶ پیکسل بر اینچ است. این گوشی یک عدد سیم کارت دارد. برگ برنده این گوشی پردازنده قدرتمند صفحه‌نمایش با‌کیفیت دوربین مناسب ضبط ویدیو 4k است.

تراشه این آیفون Apple A۱۳ Bionic (۷ nm+) Chipset است و پردازنده‌ی مرکزی Dual-core Lightning + Quad-core Thunder است. نوع پردازنده۶۴ بیتی و فرکانس پردازنده‌ی مرکزی۱.۸ - ۲.۶۵ گیگاهرتز است. حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت و مقدار RAMچهار گیگابایت است.

این آیفون دارای دو دوربین ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسل  در بخش پشتی است. همچنین این گوشی دارای دو دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی + دوربین SL دوربین اول از نوع عریض  است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۳۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی است.

آیفون 13 مینی(قیمت حدودی: 38 میلیون تومان)

گوشی هوشمند

ابعاد این آیفون۱۳۱.۵x۶۴.۲x۷.۷ و وزن آن ۱۴۱ گرم است.این محصول از فناوری صفحه‌نمایش Super Retina XDR OLEDبرخوردار است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۵.۰ تا ۵.۵ اینچ و سایز سیم کارت نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) است. این آیفون از eSIM پشتیبانی می کند.

اندازه این گوشی ۵.۴ اینچ و ساختار بدنه در قاب جلویی و پشتی از جنس شیشه و فریم از جنس آلومینیومی است. صفحه‌نمایش این گوشی با شیشه مقاوم در برابر خط ‌وخش با پوشش Gorilla Glass سرامیکی است. این نوع آیفون در برابر آب با استاندارد IP۶۸ (مقاوم است یعنی تا ۳۰ دقیقه در آب تا عمق ۶ متر مقاومت می کند.

این محصول دارای پردازنده‌ی مرکزی Hexa-Core CPUاز نوع پردازنده۶۴ بیتی است. حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت است و مقدار RAM چهار گیگابایت است. این آیفون 13 مینی دارای دو حسگر  ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسل در بخش پشتی است و دوربین سلفی۱۲ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی از نوع  لیتیوم پلیمری بیست واتی است.

آیفون 13 CH(قیمت حدودی: 47 میلیون تومان)

آیفون

ابعاد این گوشی ۱۴۶.۷x۷۱.۵x۷.۶۵ و وزن آن ۱۷۴ گرم است. فناوری صفحه‌نمایش Super Retina XDR OLED و بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است. سایز سیم کارت این گوشی نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) و اندازه آن ۶.۱ اینچ است.قاب جلویی و پشتی از جنس شیشه و فریم از جنس آلومینیومی است. صفحه‌نمایش با شیشه مقاوم در برابر خط ‌وخش با پوشش Gorilla Glass سرامیکی است. این گوشی  دارای استاندارد IP۶۸ مقاومت در برابر نفوذ آب، گِل، گرد و خاک است درواقع  مقاومت تا ۳۰ دقیقه در آب تا عمق ۶ متری را داراست.

این گوشی دارای دو حسگر ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسلی در بخش پشتی است. دوربین سلفی این گوشی از نوع ۱۲ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری با میزان ظرفیت ۳۲۴۰ و قابلیت شارژ سریع با توان ۲۳ وات است.

گوشی موبایل اپل مدل 13 CH ظرفیت 256 گیگابایت(قیمت حدودی: 60 میلیون تومان)

آیفون

ابعاد این گوشی ۱۴۶.۷x۷۱.۵x۷.۶۵ و وزن گوشی ۱۷۴ گرم است. این گوشی از فناوری صفحه‌نمایش Super Retina XDR OLED برخوردار است و بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است. سیم کارت این گوشی سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) است و اندازه۶.۱ اینچی دارد.

قاب جلویی و پشتی از جنس شیشه و فریم از جنس آلومینیومی است. صفحه‌نمایش با شیشه مقاوم در برابر خط ‌وخش با پوشش Gorilla Glass سرامیکی است و از استاندارد IP۶۸ (مقاومت در برابر نفوذ آب، گِل، گرد و خاک) برخوردار است و می تواند تا ۳۰ دقیقه در آب تا عمق ۶ متر باقی بماند.

این مدل آیفون برای انواع عکاسی و بازی مناسب است و حس‌گر تشخیص چهره و رزولوشن۱۱۷۰x۲۵۳۲ پیکسل دارد. تراکم پیکسلی این گوشی ۴۶۰ پیکسل بر اینچ است و دو عدد سیم کارت دارد. تراشه این گوشی Apple A۱۵ Bionic (۵ nm) Chipset و پردازنده‌ی مرکزی Hexa-Core CPU دارد. نوع پردازنده۶۴ بیتی است. حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت و مقدار RAM چهار گیگابایت است. این گوشی دارای دو حسگر ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسلی است و  دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دارد. این گوشی دارای باتری لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع با توان ۲۰ وات است.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها