(تصاویر) با این خودرو اسپورت روی آب هم رانندگی کنید!

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.4 دقیقه

راهنماتو-یک جت اسکی 55 هزار دلاری با طراحی خیره کننده خود، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این جت اسکی در آب های آزاد با سرعت 65 مایل در ساعت حرکت می کند.

به گزارش راهنماتو، شناورهای باورنکردنی «JetCar» که شبیه خودروهای اسپورت کوروت هستند، در میامی به اجاره گذاشته می شوند. این خودرو با ظاهر خاص خود توجه زیادی را جلب کرده است. این شناور می تواند به سرعت 56 گره (65 مایل در ساعت) حرکت کند.

خودرو

این شناور دو نفره با رنگ‌های براق و سقف‌های باز، شبیه وسیله نقلیه ای در فیلم‌های جیمز باند است. هزینه اجاره این خودرو 350 دلار (277 پوند) در ساعت است اما اگر قصد خرید این خودرو اسپرت را داشته باشید باید حدود 55500 دلار (44000 پوند) هزینه کنید.

خودروی هوشمند

JetCarدارای یک سیستم موسیقی داخلی با عملکرد بلوتوث و «بلندگوی ممتاز» است تا بتوانید «از آهنگ‌های مورد علاقه خود در حین گشت و گذار در آب‌ها لذت ببرید».

جت اسکی

ابعاد این مدل شامل طول 15 فوتی (4.5 متر) بر اساس یک ماشین اسپرت کوروت C8است. در خصوص نوع سیستم ناوبری این شناور نیز جالب است بدانید که برخلاف جت اسکی، کار با جت کار بسیار پایدارتر و آسان تر است، حتی در آب های خشن. سیستم فرمان پاسخگو کنترل و مانور آن را آسان می کند و به شما امکان می دهد در پیچ های تنگ حرکت کنید و به راحتی توقف های سریع انجام دهید.

خودرو روی آب

جت‌کار فوق‌العاده سریع و قدرتمند است و به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت‌های هیجان‌انگیز روی آب برسید.براندون جردن، یوتیوبر آمریکایی، اخیرا ویدئویی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد پلیس هنگام رانندگی با جت‌کار روی آب او را دستگیر کرده است. در این ویدئو، پلیس را می‌توان دید که از او درباره نوع عملکرد جت‌کار سؤال می‌کند.

رانندگی

ناکوان رابینسون، مالک JetCarUSA،می گوید : «در حال حاضر هیچ چیز دیگری مانند این در بازار پیدا نخواهید کرد.»

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها