ارزان ترین گوشتکوب برقی چندکاره بازار چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- گوشتکوب برقی یکی از ابزارهای آشپزخانه نسبتا جدید و پرکاربرد است که با سرعت بخشیدن به مراحل آشپزی به کمک افراد پرمشغله و آنهایی که وقت کافی برای آشپزی ندارند، آمده است. گوشتکوب برقی برخلاف نامش، تنها کار کوبیدن گوشت را انجام نمی دهد. بلکه در پوره کردن و له کردن مواد غذایی نیز به شما کمک می کند. برخی از گوشتکوب های برقی علاوه بر این کار، می توانند کارهای دیگری مانند خرد کردن مواد غذایی، هم زدن و خرد کردن یخ را نیز انجام دهند.

به گزارش راهنماتو، گوشتکوب برقی های موجود در بازار در تابستان 1402 در بازه قیمتی حدود 400 هزار تومان تا 20 میلیون تومان قرار دارند. اگر قصد خرید یک گوشتکوب برقی چندکاره مقرون به صرفه و باکیفیت را دارید، ما به شما بهترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد:

محصول پیشنهادی ما:  گوشت کوب برقی بوش مدل msm67140 (قیمت: 3,350,000 تومان)

گوشت کوب برقی msm67140 بوش یکی از بهترین گوشتکوب برقی های چندکاره موجود در بازار است که با قدرت بالای خود (750 وات) می تواند به عنوان یک دستیار در پخت انواع غذا، کیک و شیرینی به شما کمک کند. یکی از ویژگی های جالب این محصول، امکان تنظیم 12 سرعت مختلف با استفاده از فناوری Turbo Button است که به شما کمک می کند با استفاده از آن سرعت مناسب برای آماده سازی مواد غذایی را انتخاب کنید. موتور این محصول بسیار کم صدا بوده و لرزش کمی دارد و فضای کمی را در آشپزخانه شما اشغال می کند. یکی دیگر از قابلیت های جذاب این محصول برخورداری از فناوری Quattro Blade Pro می باشد که قادر است با قدرت زیاد ترکیبی یکنواخت برای شما آماده کند. این فناوری نوآورانه بوش از تکنولوژی های روز دنیاست که موجب هدایت ترکیبات در جهت چرخش تیغه ها شده و ترکیبی یکنواخت و یکدست را برای شما آماده می کند.

شرکت بوش با استفاده از فناوری Soft Touch یک محصول خوش دست با طراحی ارگونومیک را آماده کرده است که کار با آن بسیار ساده است. این گوشتکوب برقی دارای خردکن نیز می باشد و وجود یک لیوان مدرج همراه با این محصول کار شمارا در زمانی که نیاز به اندازه گیری ترکیبات دارید، ساده تر خواهد کرد. علاوه بر این، می توانید مخلوط کردن ترکیبات را نیز در این ظرف انجام دهید. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به پایه ضد لغزش، امکان شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی، سهولت در جدا کردن پایه مخلوط کن، پایه باکیفیت از جنس استیل ضد زنگ و تیغه های قابل جدا شدن از جنس استیل ضد زنگ اشاره کرد.

گوشتکوب

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل گوشتکوب برقیتوانتنظیم سرعتامکاناتدیگر قابلیت هاقیمت
هپی کیچن HK713EFP2000 وات2 سرعتهمزن، خردکن، رنده کن، برش زنشستشو در ماشین ظرفشویی، تفکیک قطعات6,200,000 تومان
دسینی hb100850 وات2 سرعتگوشتكوب،خرد كن،همزن،آسیابقطعات جداشدنی،شستشو در ماشین ظرفشویی1,550,000 تومان
پارس خزر HB-5503AP350 وات1 سرعتگوشتکوب، مخلوط کنپایه های ضد لغزش، شستشو در ماشین ظرفشویی1,400,000 تومان
مجیک AFM170170 وات2 سرعت

گوشتكوب، خردکن، همزن، خمیرزن

پایه ضدلغزش، شستشو در ماشین ظرفشویی2,900,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها