بهترین میوه خشک کن های ارزان قیمت بازار

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.4 دقیقه

راهنماتو- بسیاری از افراد هنوز هم از روش قدیمی استفاده از نور خورشید برای خشک کردن میوه هایی همچون سیب، انبه، آناناس، پرتقال و ... استفاده می کنند. برخی دیگر نیز از فر، بخاری، شوفاژ و مایکروویو برای این کار استفاده می کنند. میوه خشک کن پیشرفته ترین و ساده ترین وسیله برای خشک کردن میوه است که می تواند میوه خشک هایی بسیار خوش طعم و با کیفیت و با حفظ  تمام ویتامین های موجود به شما تحویل دهد.

به گزارش راهنماتو، قیمت میوه خشک کن های موجود در بازار در تابستان 1402 در بازه قیمتی حدود 1.5 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان قرار دارد. اگر قصد خرید یک میوه خشک کن باکیفیت و ارزان قیمت را دارید، ما به شما بهترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد:

محصول پیشنهادی ما: میوه خشک کن تمام استیل دسینی مدل 3000 (قیمت: 4,200,000 تومان)

میوه خشک کن تمام استیل 3000 دسینی یکی از میوه خشک کن های باکیفیت موجود در بازار است که قادر است با توان مصرفی 400 واتی خود در کوتاه ترین زمان انواع میوه ها را برای شما خشک کند. این محصول پنج طبقه برای قرارگیری 4 کیلوگرم میوه را دارد و می تواند علاوه بر میوه، انواع سبزی و گل را نیز خشک کند. یکی از ویژگی های جالب توجه این محصول قابلیت خاموشی خودکار آن است؛ با استفاده از این قابلیت دستگاه میوه خشک کن پس از اتمام کار به طور خودکار خاموش خواند شد و از آسیب رسیدن به دستگاه به دلیل روشن ماندن بیش از حد جلوگیری می شود.

میوه خشک کن

این محصول هیچ گونه سروصدایی ندارد و کاملا بی صدا می باشد. یکی دیگر از ویژگی های جالب این دستگاه پایه های ضدلغزش آن هستند که از تکان خوردن آن در حین کار جلوگیری می کنند. همچنین شما می توانید زمان و دمای موردنظر برای خشک کردن میوه ها را به طور دلخواه تنظیم کنید. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به نمایشگر دیجیتالی،  بدنه پلاستیک فشرده و استیل، تنظیم تایم تا 24 ساعت، تنظیم دما از 35 تا 75 درجه سانتی گراد و قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل میوه خشک کنتوانتعداد طبقاتپایه ضد لغزشکنترل زمان و دماسایر قابلیت هاقیمت
مایر MR-2929400 وات5 طبقهداردداردنمایشگر دیجیتال، شستشوی آسان3,700,000 تومان
آزور AZ-721FD400 وات5 طبقهداردداردنمایشگر دیجیتال، سینی لواشک3,500,000 تومان
رمانتیک هوم DFF33400 وات5 طبقهداردداردنمایشگر دیجیتال، نظافت آسان2,000,000 تومان
سایا GP-102250 وات5 طبقهداردنداردگردش هوای دورانی1,600,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها